سیاسی

مخبر: حمله رژیم صهیونیستی به خاک سوریه ناقض قوانین بین‌المللی است
معاون اول رئیس‌جمهور، اقدام اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به خاک سوریه را نقض قوانین بین‌المللی و نشانه فروپاشی درونی این رژیم غاصب دانست.به گزارش ایرنا، «محمد مخبر» با حضور در مراسم تشییع شهدای مدافع حرم در تهران، در جمع خانواده‌های شهیدان «میلاد حیدری» و «مقداد مهقانی» حضور یافت و ضمن تبریک و تسلیت، از صبوری، ایثار و از خودگذشتگی آنها قدردانی و بر ادامه راه این شهیدان تأکید کرد.«میلاد حیدری» و «مقداد مهقانی» دو تن از مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران در سوریه بودند که چند روز گذشته در حملات هوایی رژیم صهیونیستی به خاک سوریه به شهادت رسیدند.
 دستگاه‌های اجرایی برای واردات خودرو یک درصد سود بازرگانی می‌پردازند
معاون اول رئیس‌جمهور، مصوبه دولت برای تعیین سود بازرگانی یک درصدی واردات خودرو توسط دستگاه‌های اجرایی را ابلاغ کرد.به گزارش ایرنا، هیأت‌ وزیران در جلسه 21 اسفندماه سال گذشته به استناد اصل ۱۳۸ قانون اساسی سود بازرگانی واردات خودرو از سوی دستگاه‌های اجرایی (با تأیید وزارت صمت) را یک درصد تعیین کرد. این مصوبه مربوط به واردات خودرو توسط دستگاه‌های اجرایی است و نرخ سود بازرگانی واردات خودرو توسط شرکت‌ها و اشخاص حقوقی وفق مقررات سابق تعیین می‌شود.
 
خوزستان نخستین سفر استانی رئیس‌جمهور در سال جدید
خوزستان چهارمین مقصد رئیس‌جمهور در دور دوم سفرهای استانی و نخستین سفر آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در سال جدید است.به گزارش ایرنا، این سفر قرار است پس از ماه رمضان انجام شود. دلیل این انتخاب هم پروژه‌های مهم در دستور کار در این استان است.
 
جستجو
آرشیو تاریخی