اختلاف 2 برادر با مرگ پایان یافت

 مرد میانسال وقتی برای پس گرفتن خودرواش، راهی خانه برادر خود شد هرگز تصور نمی‌کرد که مرگ او را رقم بزند.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، روز یکشنبه ششم فروردین امسال گزارش مرگ مشکوک مرد میانسالی از سوی مأموران کلانتری 169 مشیریه به بازپرس محمد مهدی براعه اعلام شد. به‌دنبال این خبر، تیمی از کارآگاهان جنایی راهی محل شدند. در بررسی‌های اولیه، آثار ضرب و جرح با چوب روی بدن مرد 60 ساله به چشم می‌خورد اما متخصصان پزشکی قانونی علت اولیه مرگ را سکته اعلام کردند.
در تحقیقات میدانی مشخص شد مرد میانسال با برادر کوچک‌تر خود در محله مشیریه درگیر شده و در جریان این درگیری جان خود را از دست داده است. بدین ترتیب دستور بازداشت برادر کوچک‌تر به نام رحیم صادر شد.
وقتی تیم جنایی موفق شدند رحیم را دستگیر کنند مرد میانسال در تحقیقات اولیه به درگیری با برادرش اعتراف کرد و گفت: من قصد کشتن برادرم را نداشتم و ضربه‌هایی که زدم نیز کشنده نبود. ما 4 سال قبل خودروی پیکانی به صورت شراکتی خریدیم که سهم بیشتر آن را من پرداخت کردم و خودرو هم به نام من بود. برادرم با ماشین کار می‌کرد و هر چه از این کار بدست می‌آورد پس از کسر دستمزد و سهم خودش، مابقی را به من می‌داد. اما مدتی بود که دیگر به من پولی پرداخت نکرده بود و خودرو را هم برنمی‌گرداند.
او ادامه داد: از طرفی مدتی قبل برای دخترم خواستگار خوبی پیدا شد اما برادرم با این ازدواج مخالفت می‌کرد و می‌گفت که دخترت باید با پسر من ازدواج کند، درحالی که نه من و نه دخترم با این ازدواج موافق نبودیم. روز حادثه برای گرفتن خودرو به خانه برادرم رفتم و گفتم می‌خواهم ماشین را با خودم ببرم. حتی زنگ زدم جرثقیل بیاید، سر همین مسأله با هم دعوایمان شد و او را کتک زدم و زمانی که برادرم روی زمین افتاد آنجا را ترک کردم. هرگز تصور نمی‌کردم که درگیری ما باعث سکته برادرم شده باشد.
به‌دنبال اعتراف مرد میانسال به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران، متهم در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار داده شد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.
جستجو
آرشیو تاریخی