ادامه پروژه توسعه ناوگان در هواپیمایی آسمان

عملیاتی شدن 3 هواپیمای زمینگیر در 100 روز

در 100 روز اخیر سومین هواپیمای شرکت هواپیمایی آسمان، همزمان با روز 12 فروردین 1402 عملیاتی و به ناوگان پروازی این شرکت اضافه شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت هواپیمایی آسمان، هواپیمای بوئینگ 737 بعد از انجام بازرسی‌های سنگین و تأمین دو دستگاه موتور، روز 12 فروردین سال جاری عملیاتی شد.
این پروژه که بخشی از برنامه‌‌‌‌ مدیرعامل آسمان در راستای توسعه شرکت است، با تلاش شبانه روزی متخصصان و جوانان فنی مهندسی شرکت آسمان ‌با هدف افزایش تعداد صندلی پروازی انجام شد.
ا‌نجام تعداد زیادی از امریه‌های اجباری و همچنین بازرسی‌های سنگین در قسمت کابین، از نکات قابل توجه این بازرسی است.
این هواپیما پس از انجام  پرواز آزمایشی و اطمینان از بازرسی‌های انجام شده، به خطوط پروازی پیوست.این بوئینگ 737 روزانه حداقل ۸ پرواز به صورت رفت و برگشت انجام می‌دهد.این مهم که بخشی از برنامه توسعه ناوگان آسمان است، با پیگیری و تأکیدات کاپیتان شیرودی مدیرعامل هواپیمایی آسمان و در راستای ارتقای خدمت رسانی به مردم و به دنبال سیاست‌های ابلاغی از سوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری محقق شد.پیش از این و در دو ماه گذشته، با تأمین موتور، یک فروند فوکر 100 و یک بوئینگ دیگر نیز به خطوط پروازی شرکت هواپیمایی آسمان پیوسته بود.
جستجو
آرشیو تاریخی