حوادث

رازگشایی از قتل جسد بدون هویت

گروه حوادث/ تحقیقات برای رازگشایی از قتل مرد جوانی که بدن نیمه جانش در نزدیکی پمپ بنزین کشف شد در دستور کار تیم جنایی قرار گرفت.
به گزارش خبرنگار جنایی ایران، ساعت 4 صبح 27 اسفند مرد جوانی در حال عبور از پمپ بنزین بود که متوجه صدای ناله شد. بدنبال صدای ناله، رهگذر جوان با مردی مواجه شد که از ناحیه ران پا زخمی شده بود و به سختی نفس می‌کشید. رهگذر جوان، بلافاصله با اورژانس تماس گرفت و مرد مجروح به بیمارستان منتقل شد. اما شدت خونریزی در حدی بود که مرد مجروح قبل از رسیدن به بیمارستان جان خود را از دست داد.
گزارش این حادثه به کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت اعلام شد و تحقیقات در این خصوص آغاز شد. در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد مقتول لباس بیرون به تن داشته و تنها یک ضربه به ران پایش مرگ او را رقم زده است. در بازرسی از لباس های مقتول که حدودا 22 ساله به نظر می‌رسید مدارکی که هویت او را برملا کند بدست نیامد.
جسد به دستور بازپرس کشیک قتل شهرری برای مشخص شدن هویت و علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد. تحقیقات برای رازگشایی از این جنایت از سوی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت ادامه دارد.


قاتل چهارشنبه‌سوری دستگیر شد

گروه حوادث/ مرد جوانی که در نزاع دستـــــــــــه جمعی مرتکب جنایت شده  و متواری بود در قرار سوری توسط کارآگاهان جنایی  دستگیر شد.
به گزارش خبرنگار جنایی ایران، شامگاه سه شنبه آخر سال، گزارش مرگ مرد جوانی در یکی از بیمارستان های پایتخت به کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت اعلام شد. با گزارش این جنایت، تیم جنایی راهی بیمارستان شد و در بررسی های صورت گرفته مشخص شد که مرد جوان،  همراه 4 مصدوم دیگر به بیمارستان منتقل شده اما ساعاتی بعد به علت شدت جراحات جان خود را از دست داده است. حال دو نفر از چهار مصدوم دیگر نیز که به بیمارستان منتقل شده بودند وخیم بود.
یکی از افرادی که شهروز را به بیمارستان منتقل کرده بود در تحقیقات به کارآگاهان جنایی گفت: مدت هاست که با گروهی که شهروز عضو آن بود اختلاف و درگیری داشتیم. شب چهارشنبه سوری باهم قرار گذاشتیم و یک گروه که شهروز و دوستانش بودند و یک گروه نیز من و پیام و چند نفر از دوستانم بودیم به محل قرار که پارک بود، رفتیم. چند لحظه‌ای طول نکشید که دعوا بالا گرفت و در این میان 5 نفر از هر دو طرف زخمی شده و پس از انتقال به بیمارستان شهروز جانش را از دست داد. زمانی که در پارک دعوا شد، خیلی شلوغ شد، اما من پیام را دیدم که با چاقو به شهروز حمله کرد.
در بازبینی دوربین‌های مداربسته پارک و اطراف محل درگیری نیز اظهارات شاهدان دعوا تایید شد. بدین ترتیب تحقیقات برای دستگیری پیام ادامه یافت و کارآگاهان جنایی با آموزش های لازمی که به دوستان پیام دادند، از آنها خواستند تا با او قرار بگذارند. درنهایت دوستان پیام با او قرار گذاشته و پسر 23 ساله زمانی که به محل قرار سوری آمد، جمعه گذشته بازداشت شد.
پیام در تحقیقات اولیه ابتدا مدعی بود که اصلا در درگیری حضور نداشته و در زمان جنایت در محل دیگری بوده است. اما زمانی که با مدارک و شواهد پلیسی مواجه شد به شرکت در درگیری مرگبار اعتراف کرد.
متهم جوان در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار داده شد و تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی