آغاز عملیات نوروزی هلال‌احمر با مشارکت ۶۹ هــــــــزار جوان

رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: ۶۹ هزار جوان و داوطلب این جمعیت از روز ۲۴ اسفند، در قالب عملیات بزرگ نوروزی، در ۱۶۰۰ پایگاه ثابت و سیار هلال‌احمر به مسافران نوروزی خدمات‌رسانی می‌کنند.
به گزارش ایرنا، پیرحسین کولیوند در جریان برگزاری طرح ملی خدمات نوروزی ۱۴۰۱ در حرم مطهر امام خمینی(ره) اظهارداشت: در عملیات نوروزی علاوه بر خدمات امداد و نجات، خدمات فرهنگی و اجتماعی نیز در ورودی و خروجی‌ شهرها ارائه می‌شود. محیط های شاداب و جذاب برای مردم و محل‌هایی برای بازی و سرگرمی‌ کودکان هم ایجاد می‌شود تا همه نوروزی پرنشاط را تجربه کنند.رئیس جمعیت هلال احمر توضیح داد: در عملیات نوروزی، محیط های آموزشی نیز برای آموزش همگانی مردم ایجاد می‌شود. علاوه بر این، پشتوانه نیروی انسانی در ایام نوروز بیش از ۲ میلیون نفر خواهد بود و در صورت لزوم از این تعداد نیرو هم استفاده خواهد شد. امسال علاوه بر فعالیت پایگاه‌های ثابت امداد و نجات، پایگاه‌های سیار را هم برای خدمات رسانی در نوروز ایجاد کرده‌ایم. حداقل ۱۶۰۰ پایگاه ثابت و سیار در نوروز خدمات رسانی می‌کنند و همه آمبولانس ها، خودروهای امداد و نجات، موتورسیکلت‌ها و حتی دوچرخه سواران در قالب طرح‌های مختلف امدادی و آموزشی مشغول خدمت رسانی خواهند شد.
کولیوند از حضور تیم های سحر در عملیات نوروز خبر داد و خاطرنشان کرد: بالگردهای هلال احمر هم در ایام نوروز برای ارائه خدمات امدادی به مردم فعال هستند.
جستجو
آرشیو تاریخی