دو خط خبر

افزایش شهر‌های قرمز کرونایی
ایرنا/ مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت اعلام کرده که طبق آخرین به‌روزرسانی‌ اطلاعات مربوط به وضعیت کرونا در کشور، 4 شهر در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته است. همچنین تعداد شهر‌های نارنجی به ۲۳ شهر، زرد به ۱۸۶ و آبی به ۲۳۵ شهر رسیده است. وزارت بهداشت بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و استفاده از ماسک و تزریق واکسن تأکید دارد.
حذف سقف پرداخت حق اولاد بازنشستگان تأمین‌اجتماعی
مهر/ با مجوز مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی و در اجرای سیاست‌‌های جوانی جمعیت دولت سیزدهم، سقف 3 فرزند در پرداخت حق اولاد بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی اصلاح می‌شود. به موجب مصوبه دولت در زمینه پرداخت عیدی کارکنان و بازنشستگان، به مبلغ عیدی سال ۱۴۰۱ این اقشار به ازای هر فرزند تحت تکفل مبلغ ثابت ۲۰۰ هزار تومان افزوده می‌شود.
اولتیماتوم به مالکان ساختمان‌های ناایمن در 8 روز باقیمانده
فارس/ قدرت‌الله محمدی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران درخصوص آخرین وضعیت ساختمان‌های ناایمن گفته 8 روز دیگر مهلت مالکان ساختمان‌های ناایمن تمام می‌شود و بعد از آن دادستانی ورود کرده و بر اساس قانون با آنها برخورد می‌کند.
ساماندهی 1500 مدرسه کانکسی
ایلنا/ حمیدرضا خان‌محمدی، معاون وزیر آموزش و پرورش در حاشیه سفری به استان ایلام از ساماندهی یک‌هزار و ۵۰۰ مدرسه کانکسی در سطح کشور تا پایان سال ۱۴۰۲ خبر داده و گفته است نباید توقع حذف مدارس کانکسی را داشته باشیم چون با توجه به شرایط اقلیمی و نیاز مناطق مختلف کشور می‌توان با استفاده از این نوع مدارس، مانع ترک تحصیل دانش‌آموزان شد.
ورود ۲۴ هزار نومعلم به کلاس‌‌های درس از مهر ۱۴۰۲
ایسنا/ رضامراد صحرایی، رئیس دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه سال آینده ۲۴ هزار دانشجومعلم فارغ‌التحصیل شده و از مهرماه ۱۴۰۲ وارد کلاس‌‌های درس می‌شوند، گفته درباره میزان ورودی و سهمیه جذب دانشجو در سال آینده هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌ایم چون دانشگاه مشکل شدید فضا دارد.
جستجو
آرشیو تاریخی