رهبر معظم انقلاب بر پیکر دکتر حسن غفوری فرد نماز اقامه کردند

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای روز گذشته با حضور در کنار پیکر دکتر حسن غفوری‌فرد ضمن قرائت فاتحه، نماز اقامه کردند. جمعی از خانواده و بستگان مرحوم غفوری‌فرد در این مراسم حضور داشتند.به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، دکتر حسن غفوری فرد از فعالان دوران انقلاب اسلامی و مدیران با سابقه نظام جمهوری اسلامی بود که از سال ۱۳۶۰ تا ۱۳۶۴ در دوران ریاست جمهوری شهید رجایی و آیت‌الله خامنه‌ای مسئولیت وزارت نیرو را برعهده داشت.
علاوه بر این، چهار دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی، استاندار خراسان، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی، مشاور رئیس‌جمهور در علوم و فنون، مشاورت در امور تحقیقاتی و رئیس هیأت بازرسی و نظارت شورای عالی انقلاب فرهنگی در کنار فعالیت در حزب مؤتلفه اسلامی از جمله سوابق مدیریتی و اجرایی این استاد دانشگاه است. دکتر حسن غفوری‌فرد صبح پنجشنبه ۱۸ اسفندماه پس از طی یک دوره بیماری در سن ۷۹ سالگی درگذشت.
رئیس‌جمهور درگذشت دکتر حسن غفوری‌فرد را
تسلیت گفت
رئیس جمهور در پیامی با ارج نهادن به خدمات صادقانه دکتر حسن غفوری‌فرد درگذشت وی را به خانواده و عموم دوستدارانش تسلیت گفت.آیت‌‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تسلیت درگذشت مبارز پیشکسوت و مدیر انقلابی دکتر حسن غفوری‌فرد، تصریح کرد: این خدمتگذار متعهد با سابقه طولانی مدیریتی و اجرایی در عرصه‌های گوناگون از وزارت نیرو و ریاست سازمان تربیت بدنی تا حضور در ادوار مجلس شورای اسلامی منشأ خدمات ارزنده‌ای بود که همواره در یادها باقی خواهد ماند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی