یا حسین‌بن‌علی کربلایی‌ست دلم

تلویزیون همیشه جلو من روشن است و این روز‌ها هر کانالی که می‌زنم، روضه و نوحه پخش می‌کند. من هم گوش می‌کنم و گریه‌ام می‌گیرد؛ می‌نشینم و با اینها گریه می‌کنم...
سال‌ها پیش شعری با عنوان «اربعین» برای سیدالشهدا(ع) سروده‌ بودم که ناتمام مانده است:
«یا حسین‌بن‌علی
خون گرم تو هنوز
از زمین می‌جوشد
هر کجا باغ گل سرخی هست
آب از این چشمه خون می‌نوشد
کربلایی‌ست دلم... »

بخشی از گفت‌وگوی هوشنگ ابتهاج با میلاد عظیمی و عاطفه طیّه که در خبرگزاری برنا منتشر شده است

صفحات
  • صفحه اول
  • سیاسی
  • دیپلماسی
  • جهان
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • انرژی
  • گفت و گو
  • خودرو
  • حوادث
  • ورزشی
  • علم و فناوری
  • ایران زمین
  • کتاب
  • صفحه آخر
آرشیو تاریخی
شماره نه هزار و پنجاه و هفت
 - شماره نه هزار و پنجاه و هفت - ۰۶ تیر ۱۴۰۵