موج هراس صهیونیست‌ها در شهرک‌های شمالی

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از حملات سنگین موشکی حزب‌الله به اراضی اشغالی خبر دادند. سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد، در حمله اخیر حزب‌الله به شمال فلسطین اشغالی، ۷۵ موشک به سمت الجلیل شلیک شده است. بر پایه این گزارش، چندین ساختمان و خودرو در این حمله دچار حریق شده و خسارت دیده‌اند. حزب‌الله لبنان اعلام کرد، پایگاه صنایع نظامی زوفولون در شمال شهر حیفا را هدف حمله موشکی سنگینی قرار داده است. همچنین اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان، تصاویری از هدف قرار دادن نیروهای اشغالگر اسرائیلی در شهرک شومیرا در شمال فلسطین اشغالی توسط مجاهدان حزب‌الله منتشر کرد.
رسانه‌های صهیونیستی نیز از زخمی شدن چندین صهیونیست بویژه در شهر طمره در منطقه الجلیل خبر دادند. مقاومت اسلامی لبنان در سه عملیات دیگر محل استقرار نظامیان رژیم صهیونیستی در پایگاه‌های المرج، المالکیه و شهرک کرمئیل را با تعدادی موشک مورد اصابت قرار داد و تلفاتی را در میان آنها برجای گذاشت. آنها در ادامه عملیات‌های خود، نیروهای پیاده‌نظام ارتش رژیم صهیونیستی در شهرک المناره را با پهپاد مورد اصابت قرار دادند. حزب‌الله همچنین ویدیویی را از هدف قرار دادن تجمع نظامیان صهیونیست در شهرک شومیرا منتشر کرد. در این عملیات که توسط موشک «الماس» صورت گرفت، چند نظامی صهیونیست کشته و زخمی شدند. حزب‌الله همچنین تصاویری را از لحظه بمباران موشکی شهرک «یسود همعلاه» در شمال شرق حیفا منتشر کرد. تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که پس از هدف قرار گرفتن شهرک مذکور با ده‌ها موشک و راکت آتش‌سوزی شدیدی در آن شکل می‌گیرد.
روز گذشته رژیم صهیونیستی خبر هلاکت 5 نظامی در جنگ لبنان را تأیید کرد تا تعداد هلاکت صهیونیست‌ها طی 27 روز گذشته (اکتبر) به 71 نفر برسد.

گام جدید حزب‌الله
مقاومت اسلامی لبنان روز گذشته با انتشار ویدیویی به شهرک‌نشینان و نظامیان هشدار داد که فوراً شهرک‌های شمال را تخلیه کنید! در این کلیپ 30 شهرک علامت‌گذاری شده است. براساس گزارش‌ها، شهرک‌های شمال به محل استقرار نیروهای نظامی اسرائیل و در نهایت به اهداف نظامی مشروعی برای نیروی هوایی و موشکی مقاومت اسلامی لبنان تبدیل شده‌اند.

صفحات
آرشیو تاریخی
شماره هشت هزار و پانصد و نود
 - شماره هشت هزار و پانصد و نود - ۰۷ آبان ۱۴۰۳