از گوشه و کنار ایران

اتوبوس شرکت واحد
7 خودرو و موتورسیکلت را له کرد
یک دستگاه اتوبوس بخش خصوصی شرکت واحد، به دلیل نقص فنی، با چهار دستگاه موتورسیکلت و 3 خودرو به شدت تصادف کرد که یک نفر کشته و 8 نفر مصدوم شدند.محمداسماعیل توکلی رئیس مرکز اورژانس استان تهران  اظهار کرد: ساعت ۱۵:۱۲ دقیقه یکشنبه حادثه تصادف یک اتوبوس با چند خودرو سواری در میدان شهدا ابتدای خیابان مجاهدین اسلام به سامانه ۱۱۵ اورژانس تهران اعلام و با حضور در محل مشخص شد  اتوبوس به دلایل نامشخص  از مسیر اصلی منحرف شده و با چند خودرو سواری و موتور برخورد کرده است.سیدجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران نیز  گفت:  در این سانحه رانندگی یکی از راکبان موتورسیکلت به دلیل شدت جراحات وارده جان باخت و همچنین پنج نفر از جمله ۲ زن و سه مرد دچار مصدومیت شدند. مسافران اتوبوس مشکلی ندارند و علت اصلی این سانحه رانندگی در دست بررسی کارشناسان پلیس راهور است.

دستگیری 5 قاچاقچی با 450 کیلو تریاک در باغ‌ویلا
قاچاقچی مواد مخدر که ۴۵۰ کیلوگرم تریاک را به یک باغ‌ویلا منتقل کرده و قصد توزیع آن را داشت، با 4 همدستش دستگیر شد.سردار حمید هداوند فرمانده انتظامی استان البرز گفت: به‌دنبال دریافت خبری مبنی بر انتقال مقدار زیادی مواد مخدر به یک باغ‌ویلا در استان البرز، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان هویت متهم و محل دپوی مواد مخدر را شناسایی کرده و با انجام هماهنگی‌های قضایی این متهم را با چهار همدستش دستگیر کردند. از این باند توزیع موادمخدر یک قبضه سلاح گرم و تعدادی فشنگ جنگی و مقادیری پول نقد و دو دستگاه خودرو نیز کشف شده است.
 
4 کشته در تصادف خودروهای حمل سوخت
تصادف سه دستگاه پراید و پژو در محور گچین به خمیر چهار کشته برجا گذاشت.
سرهنگ مهدی نیکبخت رئیس پلیس راه استان هرمزگان در تشریح جزئیات این حادثه گفت: مأموران پلیس راه خمیر نخستین دقایق بامداد شنبه از وقوع یک فقره تصادف در محور گچین – خمیر مطلع و بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند. پس از حضور مأموران گشت پلیس راه در محل مشخص شد دو دستگاه وانت پراید حامل سوخت و بدون پلاک با یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ عبوری با یکدیگر تصادف کرده‌اند و در این حادثه دو خودرو حامل سوخت دچار حریق شده و رانندگان وانت پراید و راننده و سرنشین خودرو پژو در دم فوت شدند.این مسئول انتظامی علت وقوع این حادثه را رعایت نکردن حق‌تقدم توسط یکی از خودروهای حامل سوخت از فرعی به اصلی عنوان کرد.
 
مرگ مرد اهوازی در برخورد با قطار
مرد اهوازی که قصد کمک به سرنشینان یک خودروی واژگون شده را داشت بر اثر برخورد با قطار جان باخت.
عارف شرهانی اصل سخنگوی مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: این حادثه ساعت ۱۸:۳۵ عصر شنبه در جاده دغاغله بعد از کیان‌آباد به‌وقوع پیوست. در این حادثه یک دستگاه پژو پارس در کنار ریل قطار واژگون شد و یک نفر با مشاهده این حادثه بلافاصله برای نجات سرنشینان اقدام کرد، در حالی که وی وسایل خود را روی ریل قرار داده بود هنگام رهاسازی مصدومان خودرو ناگهان قطار از راه رسید و هنگامی که مرد جوان قصد داشت وسایل خود را از روی ریل بردارد با قطار برخورد کرد و جان باخت.
وی ادامه داد: در این حادثه سه نفر نیز مصدوم شدند که توسط امدادگران فوریت‌های پزشکی به بیمارستان‌های امام خمینی و گلستان اهواز اعزام شدند.