رهایی کودک 7 ساله از دست گروگانگیران

گروه حوادث/  مردان ناشناس که پسر 7 ساله را ربوده و برای آزادی وی 7 میلیارد تومان از خانواده اش درخواست کرده بودند وقتی خود را در محاصره پلیس دیدند کودک را رها کردند و گریختند.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران» 18 مهر امسال، مرد جوانی در تماس با پلیس از ربوده شدن پسر 7 ساله‌اش خبر داد. مرد جوان در تحقیقات گفت: بدنبال دختر و پسرم رفتم تا آنها را از مدرسه به خانه بیاورم که ناگهان خودروی پژویی راهمان را سد کرد. آنها قصد ربودن دختر و پسرم را داشتند که با مقاومتم مواجه شده و درنهایت پسر 7 ساله‌ام را ربودند.
با شکایت مرد جوان، تحقیقات به دستور قاضی روحانی‌زاده آغاز شد و در ادامه تماس‌هایی از سوی آدم‌ربایان با مرد جوان صورت گرفت که 7 میلیارد تومان برای آزادی پسرک می‌خواستند.
بررسی‌ها برای دستگیری کودک ربایان و نجات پسرک ربوده شده ادامه داشت. در ادامه کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی پایتخت آموزش‌های لازم را به شاکی دادند تا با کودک ربایان قرار بگذارد. زمانی که مرد جوان در قرار با کودک ربایان در جنوب شرق کشور قرار صوری گذاشت کارآگاهان آنجا را به محاصره درآوردند.
کودک ربایان که خود را در محاصره پلیس دیدند گروگان 7 ساله را رها کرده و از محل متواری شدند. کودک 7 ساله پس از رهایی از دست گروگانگیران عنوان کرد در این مدت چشم هایش بسته بوده و به خانه‌های مختلف منتقل شده است.با آزادی گروگان 7 ساله، تحقیقات برای دستگیری کودک ربایان به دستور قاضی روحانی‌زاده ادامه دارد.