افکت‌های حرفه‌ای برای تصاویر

این روزها اینترنت در تمام بخش‌های زندگی ورود کرده و حتی هنر و خلق تصاویر هم به سمت دیجیتالی شدن رفته است. تنها کافی است یک دوربین دیجیتال در اختیار داشته باشید یا با گوشی خود عکس‌های دیجیتالی بسیار شفاف و زیبایی خلق کنید، اما گاه برای افزودن افکت‌هایی مشخص به این عکس‌ها، دچار مشکل می‌شوید و آرزو می‌کنید ای کاش از فناوری سررشته بیشتری داشتید که فعالان حوزه نرم‌افزار برای رفع این مشکل و دغدغه کاربران هم راهکار مناسبی ارائه داده‌اند. اگر به دنبال ایجاد افکت‌هایی مشخص برای عکس‌های خود هستید، تنها کافی است نرم‌افزار DxO FilmPack را دانلود کنید و از آن بهره بگیرید چراکه دارای رابط کاربری ساده و آسانی است. از این برنامه ویرایشگر تصاویر و فیلم‌های دیجیتالی، می‌توان به عنوان پلاگینی در نرم‌افزارهای مختلف از جمله Adobe Photoshop و DxO Optics Pro
استفاده کرد. از سوی دیگر می‌توان از این برنامه به صورت یک نرم‌افزار مجزا برای ویرایش تصاویر دیجیتالی با افکت‌های مختلف بهره گرفت. با ابزارهای گوناگونی که این نرم‌افزار در اختیار کاربر قرار می‌دهد، می‌توان با تنظیم رنگ، وضوح و روشنایی تصاویر، بهترین عکس‌های دیجیتالی را خلق کرد.
از ویژگی‌های این نرم‌افزار می‌توان به قابلیت اعمال رنگ خیره‌کننده و کنتراست و همچنین ویرایش مدل حاشیه تصویر اشاره کرد. بازتولید افکت فیلم‌های قدیمی، قابلیت حذف نویز و تبدیل عکس به حالت سه‌بعدی، بخش دیگری از مزایای استفاده از این نرم‌افزار به شمار می‌رود. از مزایای کارآمد این نرم‌افزار، ویرایش گروهی تصاویر است که شما با ویرایش و اعمال تغییرات در یک تصویر می‌توانید آن را در بقیه تصاویر اعمال کنید.
صفحات
آرشیو تاریخی
شماره هشت هزار و پانصد و هشتاد و هفت
 - شماره هشت هزار و پانصد و هشتاد و هفت - ۰۳ آبان ۱۴۰۳