ایران در «ایران»

طرح انسداد مرز ایران با افغانستان ۳ساله انجام می‌شود
مشهد- فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نیروی زمینی ارتش در شمال شرق کشور گفت: طرح انسداد مرز شمال‌شرق کشور با افغانستان در مدت زمان 3 سال انجام خواهد شد.
امیر سرتیپ دوم ستاد، سیروس امان اللهی گفت: طول این طرح در نوار مرزی مشترک خراسان رضوی با کشور افغانستان 300 کیلومتر است و چهار گروه مهندسی 444، 433، 411 و 455 نیروی زمینی ارتش در نوار مرزی کشور افغانستان اجرای این طرح را برعهده دارند. وی افزود: عملیات انسداد نوار مرزی ایران و افغانستان به صورت دیوارکشی به بلندی چهار متر و فنس‌کشی بخش بالایی آن است که به صورت کاملاً هوشمند اجرا می‌شود.
 
نخستین فرماندار زن در کردستان معرفی شد
سنندج- نخستین فرماندار زن در استان کردستان با حضور استاندار و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان دهگلان معرفی شد. روز گذشته آرش زره‌تن‌لهونی، استاندار کردستان طی حکمی سودابه ضرغام‌نژاد را به عنوان فرماندار شهرستان دهگلان معرفی کرد. «ماموستا عبدالسلام‌محمدی» امام جمعه دهگلان اظهار کرد: انتخاب فرماندار زن در این شهرستان نشان می‌دهد رویکرد دولت چهاردهم استفاده بیشتر از ظرفیت و توانمندی بانوان و همچنین نیروهای بومی در عرصه‌های مختلف مدیریتی است. وی افزود: بانوان ما دارای توانمندی‌های زیادی در زمینه‌های مختلف هستند و در مسئولیتی که به آنان سپرده می‌شود کوتاهی نکرده و می‌توانند زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت باشند.


تنش آبی در ۱۸۰ روستای استان گلستان
گرگان - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان ضریب بهره‌مندی جمعیت استان از آب شرب را ۹۰ درصد اعلام کرد و گفت: ۱۰۰ درصد جمعیت شهرهای استان و ۸۰ درصد جمعیت روستاها از آب باکیفیت بهره‌مند هستند.
ابوالفضل رحیمی با اشاره به اینکه ۹۰۰ روستا تحت پوشش این شرکت قرار دارند، افزود: متأسفانه ۱۸۰ روستای گلستان با تنش آبی مواجه هستند که آبرسانی به آنها اکنون توسط ۲۴ ناوگان سیار
انجام می‌شود.

صفحات
آرشیو تاریخی
شماره هشت هزار و پانصد و هشتاد و سه
 - شماره هشت هزار و پانصد و هشتاد و سه - ۲۹ مهر ۱۴۰۳