اخبار

با حکم رهبر انقلاب
امام جمعه جدید زنجان و نماینده ولی فقیه در استان منصوب شد
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجت‌الاسلام سیدمصطفی حسینی را به امامت جمعه شهر زنجان و نماینده ولی فقیه در استان منصوب کردند. متن حکم حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب به این شرح است:
«بسم‌الله الرحمن الرحیم
جناب حجت‌الاسلام آقای سید مصطفی حسینی دامت افاضاته
با کناره‌گیری جناب حجت الاسلام آقای علی خاتمی دام‌ توفیقه جناب عالی را که دارای شایستگی‌های لازم و سوابق مدیریتی و خدماتی بویژه در عرصه خدمات قرآنی می‌باشید به امامت جمعه شهر زنجان و نمایندگی خود در آن استان منصوب می‌کنم. مردم عزیز زنجان که به ولایتمداری و محبت اهل بیت علیهم‌السلام شهره‌اند، در حوادث گوناگون دوران انقلاب و پس از آن تا امروز، با صداقت و شجاعت، راه روشن آن بزرگواران را پی‌گرفته‌اند. انتظار از جایگاه امامت جمعه آن منطقه که خاستگاه بزرگان علمی و دینی است، تلاش برای پرورش استعدادها و ارتقاء فکری و علمی و عملی در عرصه دین و سیاست و شناخت‌ها و معنویت‌ها است. جوانان پاک‌نهاد را گرامی بدارید؛ با متن مردم از همه طبقات نشست و برخاست کنید؛ به تبلیغ عملی دین اهتمام بورزید و محتوای خطبه‌ها و بیانات را به نصاب غنای لازم برسانید. توفیقات شما را از خداوند مسألت می‌کنم.»
سید علی خامنه‌ای
24 مهر 1403
 
تشییع پیکر شهید نیلفروشان
در مشهد
مراسم تشییع پیکر سرلشکر شهید عباس نیلفروشان صبح دیروز از میدان بسیج مشهد به سمت حرم مطهر رضوی(ع) برگزار شد. مردم با در دست داشتن پرچم‌های ایران، حزب‌الله و فلسطین، شعارهایی را در اعلام خشم خود از رژیم صهیونیستی سردادند و بر لزوم ادامه راه شهدای مقاومت تأکید کردند. پیکر شهید نیلفروشان  در آستانه اذان ظهر وارد بارگاه منور رضوی شد تا دور ضریح حضرت رضا(ع) طواف داده شود.
در حرم مطهر رضوی نیز نماز بر پیکر شهید نیلفروشان به امامت آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی اقامه شد.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:
در حمایت قاطع از مقاومت دریغ نخواهیم کرد
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای در نخستین سالگرد جنایت رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان «المعمدانی» غزه؛ صحنه‌سازی‌های دروغین صهیونیست‌ها برای جنایت آفرینی ضد ملت‌های فلسطین و لبنان را فریبی بزرگ برای مشروعیت بخشی اقدامات ضد بشری خود دانست. این بیانیه با اشاره به ابعاد استثنایی جنایات جنگی صهیونیست‌ها و گستردگی حملات به مراکز درمانی و بیمارستانی آن هم تحت عنوان «هدف مشروع!؟» یادآور شده است: رژیم اهریمنی صهیونی تنها در جنایت بمباران بیمارستان المعمدانی غزه در ۲۵ مهرماه ۱۴۰۲(۱۷ اکتبر ۲۰۲۳) بیش از ۵۰۰ نفر از پزشکان، پرستاران و بیماران را به شهادت رسانید و پس از آن نیز تاکنون ۱۴۱ بیمارستان در غزه، ۴ بیمارستان در لبنان و یک بیمارستان متعلق به هلال احمر ایران در مرز سوریه با لبنان را هدف جنایات خود قرار داده است. این بیانیه در پایان می‌افزاید: سپاه پاسداران حق مشروع و قانونی مردم زجرکشیده و مظلوم فلسطین برای احقاق حق تعیین سرنوشت و رهایی از جور و ستم اشغالگران را انکارناپذیر دانسته و در حمایت و همراهی قاطع از مقاومت اسلامی دریغ نخواهد کرد.

صفحات
آرشیو تاریخی
شماره هشت هزار و پانصد و هشتاد و یک
 - شماره هشت هزار و پانصد و هشتاد و یک - ۲۶ مهر ۱۴۰۳