اخبار

اعلام زمان همکاری
یا قطع همکاری با شمسایی
مجید جلالی، رئیس کمیته فنی فدراسیون فوتبال طی روزهای اخیر در دو جلسه‌ای حضور داشته که قرار است در آنها درباره آینده وحید شمسایی تصمیم‌گیری شود. او درباره جلسه اول بیان داشت: «جلسه اول از طرف کمیته فوتسال بود. اصولی آن جلسه را ترتیب داده بود و کارشناسان و اعضای کمیته فوتسال و کمیته فنی را دعوت کرده بود، من و تاج هم حضور داشتیم. بحث‌های زیادی درباره عملکرد تیم شد. شمسایی هم آمد، صحبت‌هایی کرد و رفت. بعد از رفتن شمسایی صحبت‌ها ادامه پیدا کرد. ما سعی کرده‌ایم قضیه را در جلسه دوم بررسی کنیم.»
جلالی سپس در واکنش به این سؤال که در جلسه اول چه اتفاقاتی رخ داده که منجربه خروج شمسایی از جلسه و ناراحتی حاضرین شده این‌طور توضیح داد: «چیزی نبود. شمسایی بخشی از صحبت‌های خودش را انجام داد و بخش دیگری از حرف‌هایش را گفت که صلاح نمی‌دانم اینجا بگویم. تاج هم اجازه داد، جلسه را ترک کند و در جلسه بعدی تمام صحبت‌هایش را انجام داد.» جلالی سپس در واکنش به این سؤال که قرار است شمسایی در تیم ملی بماند یا فرد دیگری انتخاب شود، توضیح داد: «ما در حال جمع‌بندی مجموع اتفاقات جلسه هستیم تا درنهایت طی یک یا دو هفته آینده جمع‌بندی نهایی را داشته باشیم.»


موافقت AFC با جابه‌جایی دیدار تراکتور و روشن تاجیکستان
پس از لغو میزبانی تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا 2، تیم تراکتور تبریز در مذاکره با باشگاه روشن تاجیکستان پیشنهاد جابه‌جایی دیدار رفت و برگشت دو تیم را ارائه کرد که این پیشنهاد با موافقت باشگاه تاجیکستانی همراه شد. در همین راستا کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز با جابه‌جایی این مسابقه به طور رسمی موافقت کرد تا به این ترتیب تیم تراکتور ایران روز دوشنبه هفته آینده در دومین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا 2، میهمان تیم روشن تاجیکستان باشد.


گندوز بهترین بازیکن الجزایر شد
الکسیس گندوزعملکرد فوق‌العاده در بازی تیم ملی کشورش داشت و دروازه الجزایر با واکنش‌های خیره‌کننده او بسته ماند.
دوشنبه شب تیم‌های ملی الجزایر و توگو در چهارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود الجزایر خاتمه پیدا کرد. او پس از اینکه تیمش در دقیقه۱۸، تک‌گل برتری را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، ۹۰دقیقه کامل دروازه تیمش را بسته نگه داشت و‌ با ثبت یک کلین‌شیت ارزشمند، سه امتیاز را به الجزایر هدیه داد. نکته جالب اینکه گندوز با نمره ۸.۹ به عنوان بهترین بازیکن زمین مقابل توگو شناخته شد و با ثبت 10 سیو در طول این بازی ستاره بی‌چون و چرای تیم کشورش بود.
 

ساعت پرواز پرسپولیس به دوحه
تیم فوتبال پرسپولیس در بازی آینده خود در لیگ نخبگان، در قطر به مصاف السد این کشور خواهد رفت. در همین رابطه کاروان باشگاه پرسپولیس روز پنجشنبه ساعت۱۶ با پروازی اختصاصی از فرودگاه مهرآباد تهران راهی دوحه قطر می‌شود. کاروان پرسپولیس پس از رسیدن به دوحه در هتل لاسیگال دوحه مستقر خواهد شد. تیم پرسپولیس پس از بازی با السد قطر روز سه‌شنبه هفته آینده به تهران برمی‌گردد تا آماده حضور در بازی‌های لیگ برتر شود.


غلامپور در کلاس پیشرفته دروازه‌بانی
اخیراً یک کلاس مربیگری دروازه‌بانی در حال برگزاری است که بهزاد غلامپور نیز در این کلاس شرکت کرده است. طبق قوانین بهزاد غلامپور نیز باید کلاس‌های پیشرفته مربیگری دروازه‌بانی را سپری کند تا برای نشستن روی نیمکت استقلال با منع قانونی مواجه نشود.  پیش ازشروع فصل نیز ابهامات بسیاری در راه تداوم حضور غلامپور روی نیمکت استقلال وجود داشت و حتی گفته می‌شد احتمال قطع همکاری میان دو طرف بسیار بالا است اما حالا غلامپور با نشستن در کلاس مربیگری دروازه‌بانی به نوعی مشکلات موجود برای تداوم حضور روی نیمکت را از بین برده است.

 
توقف مذاکرات استقلال با رگکامف
باشگاه استقلال قراراست سرمربی مورد نظر خود را معرفی کند اما رگکامف از لیست این باشگاه خارج شده است. عصر دیروز فرشید سمیعی، مدیرعامل باشگاه استقلال وقتی در حال ترک باشگاه استقلال بود با سؤالی دراین خصوص ازسوی خبرنگاران مواجه شد که در نهایت اعلام کرد مذاکرات ما با این مربی متوقف شده است و دیگر مذاکره جدیدی با این مربی انجام نمی‌دهیم. ظاهراً برخی واسطه‌ها موجب دوری این مربی از استقلال شده‌اند و باید دید مدیران این باشگاه در نهایت چه کسی را به عنوان سرمربی معرفی خواهند کرد. ظاهراً باشگاه استقلال نهایت تا پنجشنبه سرمربی جدید را معرفی خواهد کرد.

صفحات
آرشیو تاریخی
شماره هشت هزار و پانصد و هشتاد
 - شماره هشت هزار و پانصد و هشتاد - ۲۵ مهر ۱۴۰۳