اخبار

حذف دوبل زنان و هشتمی مردان پینگ‌پنگ در آسیا
تیم ملی تنیس روی میز با شکست برابر قزاقستان و کسب جایگاه هشتم به کار خود در قهرمانی آسیا پایان داد. در ادامه این مسابقات که در آلماتی قزاقستان جریان دارد، تیم ایران با ترکیب امیرحسین هدایی، بنیامین فرجی و محمدجواد سهرابی برای کسب جایگاه هفتم به مصاف قزاقستان رفت اما نتیجه این دیدار را سه بر یک واگذار کرد. نکته جالب اینکه نوشاد عالمیان بهترین بازیکن کشورمان در رنکینگ جهانی در این دیدار غایب بود. تیم ایران در دوره پیشین مسابقات صاحب جایگاه ششم شده بود. در ضمن تیم‌های تنیس روی میز دوبل بانوان ایران از صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی باز ماندند. تیم دونفره ندا شهسواری و پریناز حاجیلو پس از استراحت در دور نخست، در مرحله یک‌شانزدهم نهایی مقابل تایلند 3برصفر باختند. دیگر تیم دوبل شیما صفایی و فاطمه یاری هم در مرحله دوم 3 بر یک به کره شمالی باخت و از گردونه رقابت‌ها حذف شد.
 
 
قهرمانان تنیس 1000 امتیازی مشخص شدند
 رقابت‌های تنیس ۱۰۰۰امتیازی مردان با قهرمانی تیم دونفره منتخب و یزدانی همراه بود. در فینال بخش دونفره این رقابت‌ها زوج یزدانی – منتخب موفق شدند ۳-۶ و ۶-۷ از سد تیم مقیمی – مقیمی عبور کنند و با کسب این نتیجه صاحب عنوان قهرمانی شوند. در پایان این مرحله تیم سینا مقیمی – مهران مقیمی نایب قهرمان شد و تیم‌های ملکی – یزدی و معظم – محمدی نیز مشترکاً سوم شدند. در مرحله نیمه‌نهایی بخش انفرادی نیز علی یزدانی با نتیجه ۰-۶ و ۲-۶ از سد حسام یزدی عبور کرد و سینا مقیمی با نتیجه ۰-۶ و ۴-۶ مقابل معین محمدی به پیروزی رسید تا فینال این بخش بین مقیمی و یزدانی برگزار شود. در این دوره از رقابت‌ها ۲۳۵ بازیکن از سراسر کشور حضور داشتند.


باقری سرمربی تیم ملی تفنگ شد
حسین باقری به مدت دو سال هدایت تیم ملی تفنگ را برعهده گرفت. پس از بحث و تبادل نظر و پیگیری فدراسیون تیراندازی و تأیید کمیته فنی حسین باقری با حفظ سمت به عنوان سرمربی تیم ملی نوجوانان و جوانان، به مدت دو سال هدایت تیم ملی تفنگ بزرگسالان را برعهده گرفت. فرزاد مناف‌فر و صفیه صحراگرد نیز به عنوان مربی در کنار باقری خواهند بود. حسین باقری ۱۵سال عضویت تیم ملی و کسب دو مدال جهانی را در کنار سابقه هدایت تیم ملی بزرگسالان از سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۱ و هدایت تیم ملی نوجوانان و جوانان از اسفند ۱۴۰۲ را در کارنامه دارد.

صفحات
آرشیو تاریخی
شماره هشت هزار و پانصد و هفتاد و شش
 - شماره هشت هزار و پانصد و هفتاد و شش - ۲۱ مهر ۱۴۰۳