اخبار

ارکستر ملی ایران به افتخار شهدا روی صحنه رفت

تازه‌ترین اجرای ارکسترملی ایران باعنوان سمفونی «دیارعلویان» شامگاه شنبه ۱۴ مهردرپاسداشت شهدای استان مازندران به روی صحنه رفت. محمد الهیاری فومنی مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی با اشاره به حضوراین ارکستر به مناسبت دومین کنگره ملی ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید مازندران گفت: این استان همواره مهد هنرهای مختلف بوده و بویژه درموسیقی، هنرمندان پرآوازه‌ای داشته و دارد واین افتخاررا داشتیم ارکسترملی ایران به پاس این کنگره قطعات جدیدی را اجرا کند.
/روابط عمومی

 

دیدار خاطره‌سازان سینما
و تلویزیون با کودکان امروز

همزمان با هفته کودک ونوجوان، گیتی خامنه و الهه رضایی از مجریان شناخته شده برنامه کودک، همراه با رضا فیاضی بازیگر شناخته شده فیلم‌های کودکان و نوجوانان میهمان موزه سینما می‌شوند. این برنامه سه‌شنبه ۱۷ مهر ساعت ۱۰ صبح در اتاق کودک موزه سینما برگزارمی‌شود./ایسنا

 

«لحظه‌ای تا جنون»
پس از 6 سال رونمایی شد

آیین رونمایی ازآلبوم «لحظه‌ای تا جنون» با حضور اعضای گروه موسیقی «رگ»، اهالی رسانه و هنردوستان در تماشاخانه دیوار برگزارشد. به گفته کارن آراکلیان (خواننده و نوازنده گیتار): یکی از اهداف انتشار این آلبوم این بود که بتوانیم از تمام موانع عبور کنیم تا پیام موسیقایی کار را به افراد بیشتری منتقل کنیم. ما خیلی سخت مجوز گرفتیم اما به تمام این زحمت‌ها می‌ارزید. درابتدا قراربود این آلبوم با اشعار انگلیسی باشد اما ما شعر فارسی را جایگزین کرده و از استعداد و هنرهای چند ترانه‌سرای خوب فارسی استفاده کردیم. نکته دیگراینکه از حدود یک سال و نیم گذشته فضای کار کمی بازتر شده و ما هم تصمیم گرفتیم از این فرصت استفاده کنیم و اجرای زنده داشته باشیم.
/روابط عمومی

 

آغاز اکران آنلاین
«خجالت نکش ۲» از ۱۷ مهر            

فیلم سینمایی «خجالت نکش ۲» به تهیه‌کنندگی امیر پروین‌حسینی، کارگردانی رضا مقصودی و نویسندگی افرا جورابلو، به تازگی اکران خود در سینماها را به پایان رسانده و قرار است از سه‌شنبه ۱۷ مهر ساعت ۲۰ در بخش سینما آنلاین فیلم‌نت عرضه شود. احمد مهرانفر، شبنم مقدمی، بهاره کیان‌افشار، بهرنگ علوی، محمد معتضدی، سعید امیرسلیمانی و مجید شهریاری از بازیگران این فیلم هستند.
/ایلنا