با همه قدرت در کنار سپاه

رئیس مرکز وکلا تأکید کرد: با همه ابزارهای حقوقی و غیرحقوقی در کنار پاسداران حریم امنیت ایران هستیم.
شامگاه دهم مهر، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با تأیید عملیات موشکی ایران با تصویب شورای‌عالی امنیت ملی و با همکاری ارتش و وزارت دفاع به سرزمین‌‌های اشغالی، پایگاه‌های نظامی و هوایی اسرائیل را در نقاط مختلف و اطراف تل‌آویو هدف قرار داد. مطابق بیانیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این اقدام پس از یک دوره خویشتنداری در برابر نقض حاکمیت جمهوری اسلامی ایران و در پاسخ به تجاوز و جنایات اسرائیل انجام شد.
 رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه درباره عملیات «وعده صادق۲» ضمن دفاع قاطع از اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی‌، گفت: با همه ابزارهای حقوقی و غیرحقوقی در کنار پاسداران حریم امنیت، شرافت و تمدن ایران اسلامی هستیم. به گزارش «ایران» از مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه، حسن عبدلیان‌پور در پیامی اظهار داشت: بار دیگر فرزندان حیدر کرار، خواب خیبرنشینان صهیونیست را آشفتند و یادآوری کردند که هیچ درازدستی و ظلمی به مرزهای مقدس ایران بی‌پاسخ نخواهد ماند.
عبدلیان‌پور افزود: اکنون که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به نقض حاکمیت ملی ایران اسلامی از سوی رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن میهمان عزیز ایران شهید دکتر اسماعیل هنیه در خاک ایران، از حق دفاع مشروع خود مطابق قوانین و معاهدات بین‌المللی استفاده کرده است، ضمن سپاسگزاری از این دفاع قاطع و محکم اعلام می‌کنیم تا پای جان با تمام ابزارهای حقوقی و غیرحقوقی در کنار پاسداران حریم امنیت، شرافت و تمدن ایران اسلامی هستیم.
صفحات
آرشیو تاریخی
شماره هشت هزار و پانصد و شصت و نه
 - شماره هشت هزار و پانصد و شصت و نه - ۱۲ مهر ۱۴۰۳