اخبار

جبلی: در کنار همکاران‌ «المنار» در لبنان هستیم

«پیمان جبلی» رئیس سازمان صداوسیما که در دفتر حزب‌الله لبنان در تهران برای عرض تسلیت در پی شهادت سیدحسن نصرالله حضور پیدا کرده بود در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سید مقاومت اگرچه به شهادت رسید اما هیچ سرنوشتی مقدس‌تر از شهادت برای سید مقاومت نبود و این اوج قله افتخار برای سید عزیز ماست.
جبلی ادامه داد: با همکاران خود در شبکه خبری المنار برای پوشش تحولات لبنان و جریان مقاومت در ارتباطیم و با امکاناتی که در اختیار داریم در کنارشان هستیم.
وی تصریح کرد: بدون تردید همان‌طور که تاریخ ۴۰ ساله‌ مقاومت نشان داده با از دست دادن هر رهبری، رهبری دیگر پرچم مقاومت را در دست گرفته و نهضت ادامه پیدا کرده است. /ایسنا

 

48 کشور جهان متقاضی حضور در جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان در تهران


176 فیلم بلند و کوتاه داستانی از 48 کشور، متقاضی حضور در سی و ششمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان ایران هستند.
کشورهای صربستان، تاجیکستان، بلغارستان، ازبکستان، مجارستان، ایتالیا، هندوستان، فلسطین، فرانسه، چین، اردن، روسیه، قطر، نروژ، ارمنستان، اسپانیا، مکزیک، امریکا، مغولستان، پرتغال، هلند، آلمان، تونس، عراق، اوکراین، سوئد، فنلاند، سریلانکا، بلژیک، سوئیس، ژاپن، آرژانتین، کره جنوبی، ترکمنستان، ترکیه، مولداوی، قزاقستان، لاتویا، بولیوی، شیلی، لوکزامبورگ، دانمارک، کانادا، لبنان، سوریه، اتریش، لهستان و تایلند با ارائه آثار خود متقاضی حضور در بخش مسابقه فیلم‌های کوتاه و بلند داستانی جشنواره هستند.
سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با دبیری مجید زین‌العابدین در تهران برگزار می‌شود.
/هنرآنلاین