ولاهوویچ در سری آ بیدار شد

تیم موتا گل نمی‌خورد

 پس از گذشت بیش از یک ماه بدون گل، دوسان ولاهوویچ مهاجم صربستانی یوونتوس دو ضربه را به ثمر رساند تا بیانکونری یک پیروزی راحت را در مقابل تیم جنوا به ارمغان بیاورد. ولا با دو گل خو د در پیروزی 3-0 شنبه مقابل جنوا به جمع بهترین گلزن سری آ اضافه شد. اگرچه او تا قبل از دیدار شنبه در ماه سپتامبر موفق به گلزنی نشده بود اما حالا در بین مدعیان آقای گلی این لیگ حضور دارد و عملکرد او  تحسین فابیو کاپلو، سرمربی سابق بیانکونری را به همراه داشت.
 ولا که تحت فشار انتقادات قرار داشت، بعد از بازی در جمع خبرنگاران گفت: «مهم‌ترین چیز این است که بردیم و اکنون امیدواریم به همین منوال ادامه دهیم. مشکلی نیست، مردم صحبت می‌کنند، من یاد گرفته‌ام که وقتی گل می‌زنی بهترین هستی و وقتی گل نمی‌زنی از تو انتقاد می‌شود. این به من بستگی دارد که در زمین مسابقه پاسخ دهم و مطمئناً این کار را انجام خواهم داد.»
  کاپلو نیز از او در این بازی بسیار تمجید کرد و گفت: «از حرکات بدون توپ این مهاجم به خصوص در صحنه گل دوم بازی بسیار لذت بردم.»
یوونتوس در حال حاضر در صدر جدول سری آ قرار دارد و همه به تیم موتا امیدوار هستند.
یکی دیگر از این نمایش‌های درخشان تیم یووه در این بازی، دستیابی به رکورد۴۸۳ دقیقه بدون دریافت گل بود.
از منظر فنی، این رکورد نتیجه تلاش‌های سخت و برنامه‌ریزی دقیق کادر فنی و بازیکنان است.
خط دفاعی یوونتوس توانسته است با انسجام و همکاری بی‌نظیر، یووه را به همان تیم قدرتمند دفاعی قدیمی تبدیل کند. ناکامی جنوا در باز کردن دروازه این تیم نمادی از قدرت و استحکام دفاعی یوونتوس است که می‌تواند قابل تحسین باشد. این پیروزی نه تنها به دلایل نتیجه‌ای، بلکه به دلیل نمایش کیفیت و استراتژی دفاعی قابل توجه خود، مورد توجه قرار گرفته است.
یوونتوس با این رکورد بی‌نظیر، به طور خستگی‌ناپذیر در تلاش است تا برتری‌های خود را در این فصل ادامه دهد.