اخبار

بلانکو و سیلوا به السد می‌رسند
استقلال در بازی با السد قطر محروم و مصدومی نخواهد داشت. در حالی که آبی‌ها مقابل رقیب سنتی از وجود روزبه چشمی محروم بودند اما در این بازی ماجرا به کلی متفاوت خواهد بود و استقلال با همه ظرفیت‌های خود مقابل السد به میدان خواهد رفت. در همین راستا تیم پزشکی استقلال پیش از سفر به قطر وضعیت بلانکو و سیلوا را که دچار مصدومیت جزئی بودند نیز مورد بررسی دقیق قرارداد و مشخص شد این دو بازیکن مشکلی برای حضور در ترکیب استقلال در بازی با السد ندارند.
 به این ترتیب جواد نکونام از همه بازیکنان موجود استفاده خواهد کرد و با تیمی کامل راهی رقابت سخت مقابل السد قطر خواهد شد. السد تیمی است که سابقه قهرمانی در آسیا را نیز در کارنامه دارد و حریف قدری برای آبی‌های پایتخت محسوب می‌شود.


پرسپولیسی‌ها به کارگران می‌روند
محل برگزاری تمرینات و بازی‌های رده‌های سنی باشگاه پرسپولیس از مجموعه درفشی‌فر منتقل می‌شود. با توجه به تعویض چمن مجموعه درفشی‌فر، پرسپولیسی‌ها به ورزشگاه جدیدی منتقل می‌شوند.
 بر این اساس تمامی میزبانی‌های رده‌های سنی پایه پرسپولیس و همین‌طور تمرینات این تیم‌ها بجز تیم نونهالان قرار است در ورزشگاه کارگران برگزار شود. این درحالی است که تیم نونهالان قرار است در دو مجموعه در غرب تهران تمرینات و بازی‌های خانگی خود را برگزار کند.
 

داوران کویتی رسیدند
سانجای کومار از هندوستان، افسر امنیتی بازی پرسپولیس-پاختاکور، صبح دیروز وارد تهران شد. همچنین تیم داوری این مسابقه که از کویت هستند نیز ظهر دیروز به تهران رسیدند. عبدالله جمالی (داور وسط)، علی تی چراک (کمک یک)، سعودالشمالی (کمک دو)، حسین ابویحیی (داور چهارم)، عبدالله الکندری (کمک داور وی‌ای‌آر) و هاشم الابراهیم (دستیار وی‌ای‌آر) اعضای تیم داوری را تشکیل می‌دهند.
 شایان ذکر است؛ لی‌گی‌سانگ ناظر داوری از کره‌جنوبی و عبدالحمید عبدالغفور (ناظر مسابقه) نیز قبل از نیمه شب وارد تهران خواهند شد. دیدار پرسپولیس و پاختاکور ازبکستان، دوشنبه نهم مهر ماه از ساعت ۱۹ و ۳۰دقیقه در چهارچوب دیدارهای روز دوم لیگ نخبگان در ورزشگاه شهدای شهرقدس برگزار می‌شود.
 
 
پاختاکور در اسپیناس
پرسپولیس فردا(دوشنبه) دومین دیدار خود در لیگ نخبگان را مقابل تیم پاختاکور برگزار می‌کند. بر همین اساس و طبق هماهنگی‌های صورت گرفته کاروان تیم پاختاکور قرار است امروز(یکشنبه) وارد تهران شده و در هتل اسپیناس مستقر شود. این درحالی است که کاروان پرسپولیس بعد از آخرین تمرین خود در روز یکشنبه راهی هتل المپیک شد و اردوی پیش از بازی خود را در این هتل برگزار خواهد کرد.


توقف خانگی الوحده در حضور نوراللهی
در آخرین بازی هفته چهارم لیگ برتر فوتبال امارات تساوی 2-2 میان تیم‌های الوحده ابوظبی و بن‌یاس رقم خورد. گل‌های تیم الوحده را عمر خریبین (5+45) و عبداله حمد محمد سالمین (47) وارد دروازه حریف کردند.
یوسف نیاکاته (35) و خوان بائوزا (64) نیز زننده دو گل بن‌یاس بودند. احمد نوراللهی در این مسابقه در ترکیب اصلی الوحده بازی کرد و 90 دقیقه در زمین حضور داشت.
 تیم فوتبال الوحده ابوظبی با اندوخته هفت‌امتیازی در جدول 14 تیمی لیگ برتر امارات رتبه چهارم را در اختیار دارد.


سه گزینه نهایی برای هدایت تیم فوتبال امید
پس از حذف تیم فوتبال امید کشورمان از مقدماتی المپیک ۲۰۲۴ پاریس هنوز سرمربی جدید برای این تیم انتخاب نشده تا معضلی برای فدراسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک شکل گیرد. کمیته فنی فدراسیون فوتبال دو گزینه خود را به هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم امید اعلام کرده است.
 بر این اساس دو مربی جوان که سابقه هدایت تیم‌های لیگ برتری را در کارنامه خود دارند گزینه‌های کمیته فنی هستند. همچنین از حسین عبدی، سرمربی فعلی تیم جوانان که در دوران حضور در تیم نوجوانان توانست عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش بگذارد نیز به عنوان یکی دیگر از گزینه‌های هدایت تیم امید نام برده می‌شود.
 نسلی که همراه با عبدی در تیم نوجوانان بودند، اکنون در تیم جوانان حضور دارند و سال آینده نیز این نسل شامل تیم امید خواهد شد تا یکی از معیارها برای گزینه شدن حسین عبدی برای هدایت تیم امید همین موضوع باشد. قرار است از بین این سه یک نفر به عنوان سرمربی جدید تیم امید انتخاب شود.

صفحات
آرشیو تاریخی
شماره هشت هزار و پانصد و شصت و پنج
 - شماره هشت هزار و پانصد و شصت و پنج - ۰۸ مهر ۱۴۰۳