اخبار

 ۶ هزار مسکن در شهرهای جدید آماده بهره‌برداری
فهرست پروژه‌های مسکونی اولویت‌دار شهرهای جدید به بانک‌ها ارسال شده تا تسهیلات لازم پرداخت شود. شهرام ملکی سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید از آمادگی این شرکت برای بهره‌برداری از ۶ هزار واحد مسکونی تکمیل شده خبر داد و گفت: چنانچه منابع مورد نیاز تأمین شود می‌توانیم طی دو ماه آینده واحدهای نیمه تمام مسکن مهر را تکمیل کنیم. ملکی افزود: در پروژه‌ نهضت ملی مسکن نیز لیست پروژه‌های اولویت دار بالای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی را برای بانک‌ها ارسال کرده‌ و انتظار داریم با تأمین منابع این پروژه‌ها را به اتمام برسانیم.

 افت قیمت انواع ارز
در معاملات مرکز مبادله
قیمت اسکناس دلار روز سه شنبه در معاملات مرکز مبادله ارز و طلای ایران نسبت به‌ روز دوشنبه کاهش ۳۸ تومانی و یورو افت ۲۰۵ تومانی را ثبت کرد.
هر اسکناس دلار روز دوشنبه در معاملات مرکز مبادله ارز و طلای ایران  ۴۹ هزار و ۵۳۱ تومان معامله شد. قیمت حواله هر دلار امریکا در روز سه شنبه نسبت به روز گذشته با ۳۵ تومان کاهش، ۴۶ هزار و ۴۲۱ تومان دادوستد شد. برپایه این گزارش، هر اسکناس یورو سه‌شنبه با کاهش ۲۰۵ تومانی نسبت به دوشنبه، ۵۵ هزار و ۱۲۵ تومان و حواله یورو با افت ۱۹۳ تومانی به ۵۱ هزار و ۶۶۳ تومان فروخته شد. همچنین نرخ هر درهم امارات روز گذشته در مرکز مبادله با کاهش ۱۰ تومانی نسبت به روز کاری دوشنبه، ۱۳ هزار و ۴۸۷ تومان و حواله درهم با افت ۹ تومانی ۱۲ هزار و ۶۴۰ تومان معامله شد.

صفحات
آرشیو تاریخی
شماره هشت هزار و پانصد و شصت و دو
 - شماره هشت هزار و پانصد و شصت و دو - ۰۴ مهر ۱۴۰۳