اخبار

برگزاری کمیسیون همکاری‌ اقتصادی ایران و عربستان

 وزیر نفت گفت: براساس توافق‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده امیدواریم در آینده نزدیک شاهد برگزاری کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و عربستان سعودی باشیم.
محسن پاک‌نژاد در آیین روز ملی کشور عربستان سعودی بیان کرد: دولت چهاردهم به ریاست مسعود پزشکیان در چهارچوب سیاست توسعه روابط با همسایگان توجه ویژه‌ای به توسعه مناسبات با دولت و کشور عربستان دارد و بر این باور است که همکاری ایران و عربستان سعودی به‌عنوان‌ دو کشور مهم در منطقه خلیج فارس و خاورمیانه، افزون بر تأمین منافع ملی و متقابل دو کشور، می‌تواند آثار و برکات بسیاری برای ثبات و امنیت کشورهای منطقه، همچنین توسعه و ارتقای رفاه مردم این کشورها به ارمغان آورد.
پاک‌نژاد با بیان اینکه همکاری‌های چندجانبه ایران و عربستان در بستر سازمان‌های بین‌المللی و منطقه‌ای ظرفیت فوق‌العاده‌ای است که بیش از هر زمان دیگر فرصت‌هایی تازه را فراهم کرده است، گفت: افزون بر بخش‌های مختلف سازمان ملل، اوپک و سازمان همکاری اسلامی که سابقه دیرینه‌ای دارند، سازکارهای جدید بین‌المللی مانند سازمان شانگهای و بریکس نیز از ظرفیت مناسبی برای تقویت روابط دو کشور در آینده برخوردار هستند.

 

آغاز عرضه بنزین سوپر در تهران

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران از آغاز عرضه بنزین سوپر در جایگاه‌های عرضه در تهران خبر داد و گفت: عرضه بنزین سوپر در تهران که وابسته به تحویل آن از سوی پالایشگاه‌های مربوطه به ماست، حداقل تا ۳ یا ۴ روز آینده ادامه‌دار خواهد بود. فریدون یاسمی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران  اظهار داشت: هرچقدر پالایشگاه‌ها به ما بنزین سوپر تحویل دهند، ما عرضه می‌کنیم و ادامه عرضه بنزین سوپر نیز وابسته به تحویل از سوی پالایشگاه‌هاست.

صفحات
آرشیو تاریخی
شماره هشت هزار و پانصد و شصت و دو
 - شماره هشت هزار و پانصد و شصت و دو - ۰۴ مهر ۱۴۰۳