اخبار

هت‌تریک باخت سایپا در باشگاه‌های آسیا
 تیم والیبال سایپا بعد از هت‌تریک باخت در دور مقدماتی رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا، فردا به مصاف تیم اول گروه A می‌رود.
مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا 2024 به میزبانی شهر ناخن راچسیما تایلند برگزار می‌شود. تیم والیبال زنان سایپا قهرمان فصل قبل لیگ برتر که به نمایندگی از ایران به تایلند رفته، در گروه B مسابقات با اِل‌پی‌بانک نینه‌بینه (تیم یک ویتنام)، نِک‌رِد راکتس کاوازاکی (ژاپن) و مونولیس اس‌کای ریزِرس (فیلیپین) همگروه بود.  سایپایی‌ها بعد از باخت مقابل نماینده فیلیپین و ژاپن، صبح دیروز هم با نتیجه 3 بر یک، با امتیازات 25-17، 16-25،
16-25 و 19-25 مقابل نماینده ویتنام باختند تا بدون برد و با هت‌تریک باخت راهی مرحله حذفی شوند. این تیم بعد از استراحت امروز، ساعت 12:30 فردا به مصاف تیم اول گروه A می‌رود.

روئینگی‌ها در انتظار رونمایی از مسافران آسیا
قایقرانان اردونشین تیم ملی روئینگ بعد از تست در دریاچه آزادی تهران، چشم‌انتظار رونمایی از مسافران قهرمانی آسیا هستند. اردونشینان در دریاچه آزادی تهران در مواد تک‌نفره زنان، تک‌نفره مردان و دونفره زنان مسافت ۲۰۰۰ متر با هم رقابت کردند.
زینب نوروزی، فاطمه مجلل، مهسا جاور، کیمیا زارعی و آیگین کریمی در تک‌نفره زنان اول تا پنجم شدند. مقام اول تا سوم مردان هم بین امیرحسین محمودپور، محمدحسین حقی و آروین دیانتی تقسیم شد.  فاطمه مجلل و کیمیا زارعی، مهسا جاور و زینب نوروزی هم در روئینگ دونفره مقام اول و دومی را گرفتند. کادر و کمیته فنی تیم ملی روئینگ با تحلیل نتایج تست، مسافران قهرمانی آسیا را مشخص می‌کنند.
 

9 مهرماه؛ شروع لیگ کانوپولوی زنان
رقابت‌های نیم‌فصل اول لیگ کانوپولوی زنان 9 مهرماه در دریاچه آزادی تهران شروع می‌شود. در این دوره ۶ تیم نوین تهران(الف)، نوین تهران(ب)، نوین البرز، اصفهان خروشان، شهید رسولی نوشهر و ملوان نداجا حضور دارند که دوشنبه و سه‌شنبه هفته آینده در پیست کانوپولوی دریاچه آزادی تهران با هم رقابت می‌کنند.


معرفی ناظران مجلس در پارالمپیک
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی دیروز، ناظران مجلس در کمیته ملی پارالمپیک را انتخاب کردند. علی‌اکبر علیزاده نماینده مردم دامغان با ۱۴۹ رأی و احمد راستینه با ۱۴۱ رأی به عنوان عضو ناظر مجلس انتخاب شدند. همچنین انتخاب یک نفر از نمایندگان با معرفی کمیسیون فرهنگی به عنوان ناظر در شورای عالی ورزش و تربیت بدنی در دستور جلسه علنی مجلس قرار گرفت که احمد راستینه با ۱۲۴ رأی عضو ناظر مجلس در شورای عالی ورزش و تربیت بدنی شد.


اسدی: ناصری پیشنهاد نداده
رسول اسدی، رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری، تشریفاتی خواندن کمیته فنی توسط مجید ناصری یکی از اعضا را قبول ندارد. او می‌گوید: «در جلسه کمیته فنی فدراسیون تصمیم‌گیری شد که ناصری برنامه راهبردی المپیک ۲۰۲۸ را بدهد و نزدیک 4-5 مرتبه وفایی مدیر تیم‌های ملی با او تماس گرفت و پیگیر برنامه شد اما برنامه‌ای نداد.
 ناصری اصلاً پیشنهادی نداده که ما انجام نداده باشیم. از طرفی از اول هم گفته‌ام کمیته فنی تصمیم‌ساز است نه تصمیم‌گیرنده و تصمیم‌گیری با فدراسیون است. اگر کمیته فنی تصمیم خوب و به نفع فدراسیون گرفته باشد، چرا نباید عملی کنیم؟ بحث من این است که آقای ناصری اصلاً پیشنهادی نداده است.»


هندبالی‌ها از 15 مهر استارت می‌زنند

برنامه بازی‌های چهار هفته اول سی و هفتمین دوره لیگ برتر هندبال مردان اعلام شد. فصل جدید لیگ برتر هندبال ۱۵ مهر با بازی صنعت مس با نیروی زمینی کازرون استارت می‌خورد. یک روز بعد یعنی 16 مهرماه هم در4 دیدار سنگ آهن بافق با فولاد نوین، فولاد مبارکه سپاهان با آلومینیوم اراک، شهید چمران لارستان با زغال‌سنگ طبس و گیتی پسند با نفت و گاز گچساران رقابت می‌کند.

صفحات
آرشیو تاریخی
شماره هشت هزار و پانصد و شصت و دو
 - شماره هشت هزار و پانصد و شصت و دو - ۰۴ مهر ۱۴۰۳