مشکلات توزیع گوشت و فرآورده‌های خام دامی بزودی برطرف می‌شود

دبیر انجمن صنفی کارفرمایی توزیع‌کنندگان گوشتی خام استان تهران گفت: زنجیره توزیع گوشت خام با استفاده از ظرفیت افراد متخصص ساماندهی شده است و مشکلات در حوزه توزیع بزودی برطرف می‌شود.
محسن عباسی با بیان اینکه هدف از تشکیل انجمن صنفی کارفرمایی توزیع‌کنندگان گوشت، ساماندهی واحدهای توزیع گوشت در استان تهران بوده است، گفت: پیش از راه‌اندازی این انجمن شاهد حضور افراد فاقد صلاحیت و بدون شناسنامه سلامت در این صنف بودیم که اقدام به توزیع گوشت‌های ناسالم می‌کردند. به گفته او، در قالب تعامل با دامپزشکی گواهی عضویت برای اعضای صنف صادر شده است که از این طریق محل فعالیت و نام و نشان صنفی آنها مشخص است.
دبیر انجمن صنفی کارفرمایی توزیع کنندگان گوشتی خام سفید و قرمز استان تهران با بیان اینکه تمامی فرآورده‌های گوشتی خام در سطح استان تهران توسط اعضای این انجمن و افراد دارای صلاحیت توزیع می‌شود، گفت: این انجمن دارای مجوز از سازمان‌های مربوطه است و از طریق واحدهای تولیدی گوشت و اقلام پروتئینی با کیفیت بالا در سریع‌ترین زمان ممکن و با قیمت مناسب به دست مصرف کننده اصلی می‌رسد.
عباسی ادامه داد: در زمان‌های خاص از جمله عید نوروز، ماه رمضان، ماه محرم و صفر اقلام پروتئینی به شکل ویژه و با قیمت مناسب‌تر بین مصرف کنندگان توزیع می‌شود. او افزود: انجمن‌ توزیع کنندگان گوشت خام با استفاده از نخبگان و واحدهای صنفی مجاز و مجهز توانایی دارد تا گوشت گرم داخلی را همانند گوشت‌های وارداتی توزیع کند.