سرقت مسلحانه 50 میلیون تومانی از بانک سپه مشهد

گروه حوادث/سارق مسلح نقابدار که با ورود به شعبه یک بانک در مشهد حدود 50 میلیون تومان سرقت کرد، از سوی پلیس تحت تعقیب قرار گرفت.

سرتیپ دوم احمد نگهبان، جانشین فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی گفت: ساعت ۱۲:۲۵ ظهر پنجشنبه ۸ اردیبهشت‌ماه جوانی که سر و صورت خود را پوشانده بود، وارد شعبه بانک سپه در خیابان مطهری مشهد شد و پس از تهدید کارمندان بانک حدود 50 میلیون تومان سرقت کرد و با موتورسیکلت از صحنه گریخت.
وی با تهدید اسلحه از کارمند بانک خواست پول‌ها را داخل یک کیسه بریزد و سپس با گرفتن کیسه پول‌ها بلافاصله فرار کرد. این سرقت حدود 4 دقیقه طول کشید و به قدری سریع رخ داد که هیچ‌کدام از کسبه و اهالی محل متوجه این سرقت نشده بودند.
با اعلام سرقت به پلیس، کارآگاهان پلیس آگاهی استان بلافاصله وارد عمل شدند و تحقیقات گسترده با توجه به سرنخ‌های موجود برای شناسایی و دستگیری عامل این سرقت ادامه دارد.
سرتیپ دوم احمد نگهبان ادامه داد: با توجه به بررسی‌های پلیس معلوم شد سارق حداقل ۱۰ بار پیش از این به بانک مراجعه کرده و موقعیت بانک را بررسی کرده و روز حادثه نیز رئیس شعبه در مرخصی بوده است. با توجه به اینکه سیستم امنیتی بانک ناقص بوده و نیروی حفاظتی و نگهبان هم در بانک حضور نداشته، سارق اقدام به سرقت کرده اما کارمند بانک با هوشیاری، فقط اسکناس‌های خرد را وارد کیف سارق کرده است.جانشین فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی تصریح کرد: وسیله‌ای که سارق حین سرقت در دست داشته سلاح نبوده و شبه‌سلاح بوده است. تحقیقات اولیه نشان می‌دهد به احتمال زیاد سارق همدست نیز داشته است.