اخبار

افزایش 
درآمد‌های گمرکی

 درآمدهای وصولی و واریزی به خزانه در ۵ ماهه سال‌جاری به ۹۰ هزار و ۷۱۱ میلیارد تومان رسید، این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۰ درصد افزایش داشت.
گمرک ایران در خصوص میزان حقوق ورودی وصولی کالاها در ۵ ماهه سال‌جاری اعلام کرد: میزان حقوق ورودی وصولی کالاها در این مدت نسبت به مدت مشابه سال قبل با ۶۷ درصد افزایش به رقم ۳۵ هزار و ۳۷۲ میلیارد تومان رسید. براساس این گزارش، میزان حقوق ورودی وصولی کالاها به علاوه خودرو، گوشی تلفن همراه بالای ۶۰۰ دلار، ماشین‌آلات و تجهیزات صنعتی، معدنی و کشاورزی و ۲۲ ردیف درآمدی گمرک در ۵ ماهه امسال ۵۲ هزار و ۱۷۹ میلیارد تومان بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۸ درصد رشد نشان می‌دهد.

 

پیگیری جدی طرح نهضت ملی مسکن

احکام مرتبط با مأموریت‌های سازمان ملی زمین و مسکن در برنامه توسعه هفتم احصا شد.
ارسلان مالکی، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن تهیه این آیین‌نامه‌های زمین و مسکن در برنامه هفتم را یکی از اولویت‌های سازمان متبوعش خواند. معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص پروژه‌های آماده‌سازی اراضی شهری و شهرک‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن، گفت: در مجموع یک‌هزار و ۶۳۲ پروژه آماده‌سازی به مساحت بیش از ۵۱ هزار هکتار در کشور آغاز شده که ظرفیت واحدپذیری این پروژه‌ها بیش از یک میلیون و ۵۶۵ هزار واحد مسکونی است.

صفحات
آرشیو تاریخی
شماره هشت هزار و پانصد و چهل و پنج
 - شماره هشت هزار و پانصد و چهل و پنج - ۰۸ شهریور ۱۴۰۳