دروازه‌بان لهستانی روی حرفش ماند

شزنی: پول کم ندارم که به عربستان بروم

وویچیک شزنی دروازه‌بان لهستانی یوونتوس روی حرفش ایستاد و تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفت؛ او گفته بود به اندازه کافی پول دارد که به لیگ سعودی نرود و به پیشنهادهای وسوسه‌انگیز تیم‌های عربستانی پاسخ منفی داد. شزنی سه‌شنبه رسماً از دنیای فوتبال حرفه‌ای کنار رفت.
آینده بازیکن سابق تیم ملی لهستان در بیانکونری با ابهام مواجه شد وقتی میکله دی‌گرگوریو را در اوایل تابستان از مونتزا به خدمت گرفتند، برای نخستین‌بار در شش فصل، تضمینی برای اینکه شماره یک یوونتوس باشد، وجود نداشت. او ماه گذشته با باشگاه به توافق رسید قراردادش را فسخ کند و به این ترتیب می‌توانست با هر باشگاه دیگری وارد مذاکره شود، احتمال بازنشستگی دروازه‌بان 34 ساله سابق آرسنال هم وجود داشت.
شزنی در طول 12 ماه گذشته پیشنهادهای خوبی از تیم‌های سعودی داشت. تابستان گذشته وقتی یوونتوس را از رقابت‌های اروپایی بیرون انداختند، گزارش‌هایی درباره پیشنهاد تیم‌های سعودی به او مطرح شد، همین تابستان هم گزارش شد یک تیم سعودی که نامش فاش نشده، حاضر است برای قراردادی دوساله 30 میلیون یورو به او بپردازد. اما او قرار نبود به چنین درخواست‌هایی پاسخ مثبت بدهد چون تابستان گذشته در یک مصاحبه گفت: «در زندگی‌ام پول کم ندارم. رقابت خوب را به هر چیز ترجیح می‌دهم و دفاع از دروازه یوونتوس بهترین چالشی است که می‌توانم با آن روبه‌رو شوم. من تا وقتی که یوونتوس بخواهد بازیکن این تیم می‌مانم، من به این باشگاه الصاق شده‌ام و به تصمیم آنها احترام می‌گذارم.»
صفحات
آرشیو تاریخی
شماره هشت هزار و پانصد و چهل و پنج
 - شماره هشت هزار و پانصد و چهل و پنج - ۰۸ شهریور ۱۴۰۳