اخبار

متقاضیان مسکن ملی آورده خود را تکمیل کنند

متقاضیان واحد‌های مسکن ملی و پروژه‌های نهضت ملی مسکن دیگر فرصتی ندارند و باید هرچه سریع آورده‌های خود را تکمیل کنند. حسین جنتی مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: فرصت متقاضیان برای تکمیل آورده رو به پایان است و باید هرچه سریع‌تر آورده‌ خود که ۲۳۰ میلیون تومان است را تکمیل کنند و دیگر فرصتی ندارند. اگر متقاضیان این میزان را تکمیل نکنند، به انتهای لیست می‌روند و در نتیجه حذف خواهند شد.
جنتی یادآور شد: اگر تسهیلات ۸۰۰ میلیون تومانی از سوی بانک مرکزی به بانک‌ها ابلاغ شود، متقاضیان تنها باید ۵۰۰ میلیون تومان آورده داشته باشند، اما در حال حاضر بانک‌ها همین تسهیلات ۵۵۰ میلیون تومانی را هم پرداخت نمی‌کنند و این امر باعث کند شدن روند ساخت پروژه‌ها شده است.

 

۱۷۳ درصد رشد سرمایه‌گذاری معادن

سال گذشته در حوزه اکتشاف معادن، ۳۳ هزار و ۴۶۶ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری انجام شد. این رقم در سال ۱۴۰۱ حدود ۱۲ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال بود. احمد فتاحی مجلج مدیر اکتشاف سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) اعلام‌ کرد: میزان سرمایه‌گذاری اکتشافی این سازمان در سال گذشته، ۱۷۳ درصد رشد یافت. همچنین در این روند، ۵۵۶ هزار متر حفاری اکتشافی انجام شد. این رقم در سال ۱۴۰۱، حدود ۳۰۰ هزار متر بود که حاکی از رشد ۸۵ درصدی این بخش است.

صفحات
آرشیو تاریخی
شماره هشت هزار و پانصد و چهل و چهار
 - شماره هشت هزار و پانصد و چهل و چهار - ۰۷ شهریور ۱۴۰۳