اخبار

تشییع پیکر مطهر شهید حسینعلی پیری در گلزار شهدای زاهدان
شهید حسینعلی پیری، رئیس پلیس آگاهی شهرستان خاش که توسط گروهک تروریستی جیش الظلم مقابل در منزلش به شهادت رسیده بود در روز اربعین توسط مردم شهید پرور زاهدان تشییع و در گلزارشهدای این شهرستان به خاک سپرده شد.

انتصاب مهدی سنایی
به معاونت سیاسی دفتر رئیس‌جمهور
محســــــن حاجــــــــــی میرزایی رئیس دفتر رئیس‌جمهور در حکمی مهدی سنایی را با عنایت به تعهد و تجربیات ارزشـــــمند، به سمت معاون امور سیاسی دفتر رئیس‌جمهور منصوب کرد.  سنایی دانشیار روابط بین‌الملل دانشگاه تهران است و علاوه بر یک دوره فعالیت به عنوان سفیر ایران در روسیه، دو دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی در سوابق وی دیده می‌شود.

معاون اول ریاست جمهوری:
بر سر عهد خود با مردم می‌مانیم
محمدرضا عارف معاون اول رئیس‌جمهور با انتشار پیامی اعلام کرد: رمز موفقیت یک نظام سیاسی اعتماد متقابل بین مردم و نظام است و اعتماد مردم به مسئولان هم، در وفای به عهدی است که کارگزاران نظام باید به آن پایبند باشند. در دولت وفاق ملی مصمم هستیم بر سر عهد خود با مردم بمانیم.

سرپرست نهاد ریاست جمهوری:
مطالبات مردم را به اطلاع رئیس‌جمهور
و اعضای دولت می‌رسانیم
محمدجعفر قائم‌پناه معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری گفت: به دنبال ارتباط نهاد ریاست جمهوری با مردم و انتقال مطالبات آنها به وی و اعضای هیأت دولت هستیم. وی گفت: نهاد ریاست جمهوری با دریافت نظرات و اطلاع از دغدغه‌های مردم در جهت هماهنگی با دستگاه‌ها برای تحقق مطالبات حرکت می‌کند. چهارچوب تعیین شده توسط رئیس‌جمهور، سند چشم انداز، سیاست‌های کلی نظام و برنامه هفتم توسعه است و دولت در این چهارچوب کار می‌کند. با این حال رویکرد آقای پزشکیان رویکرد خدمت به همه مردم است و این رویکرد است که دستگاه‌ها را وادار کنیم که مردم را ارباب خودشان بدانند و رضایت مردم را جلب کنند و این یک نکته اساسی در سرفصل برنامه ماست.

آمادگی ارتش
برای همکاری با وزارت کشور
امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش به همراه جمعی از فرماندهان و مسئولان ارتش با اسکندر مؤمنی وزیر کشور دیدار کردند. فرمانده کل ارتش با اشاره به همپوشانی مأموریت‌های وزارت کشور و ارتش در حوزه امنیت مرزها، حوادث و بلایای طبیعی و مدیریت بحران، آمادگی بیش از پیش ارتش جمهوری اسلامی ایران را برای همکاری با وزارت کشور در انجام این مأموریت‌ها، مورد تأکید قرار داد.

صفحات
آرشیو تاریخی
شماره هشت هزار و پانصد و چهل و دو
 - شماره هشت هزار و پانصد و چهل و دو - ۰۵ شهریور ۱۴۰۳