صفحات
شماره هشت هزار و پانصد و چهل و یک - ۰۳ شهریور ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و پانصد و چهل و یک - ۰۳ شهریور ۱۴۰۳ - صفحه ۹

افشای راز قتل مرد جوان در جزیره قشم

گروه حوادث/  پسر نوجوانی که به اتهام قتل یک جوان افغانستانی در جزیره قشم دستگیر شده است، انگیزه خود را از این جنایت دفاع از خود عنوان کرد.
سردار علی‌اکبر جاویدان، فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان قشم در پی دریافت گزارشی مبنی بر کشف یک جسد در اطراف جاده فرعی روستای مسن جزیره قشم بلافاصله برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند. پس از حضور مأموران در محل وقوع جرم، مشخص شد جسد متعلق به مردی حدود ۳۰ ساله است که به دلیل کبودی ناشی از فساد قابل شناسایی نیست و از زمان فوتش حدود سه روز گذشته و استخوان‌های صورت و فک آن دچار شکستگی شده است. با انجام اقدامات فنی، اطلاعاتی و تحقیقات میدانی، مشخص شد بستگان مقتول که از تبعه افغانستان هستند سه روز قبل ناپدید شدن او را به پلیس اعلام کرده بودند و بعد از آن جسدش را در بیابان‌های اطراف روستا پیدا کرده و با پلیس تماس گرفته‌اند.
سردار جاویدان اضافه کرد: در ادامه بررسی‌ها تعداد سه قطعه سنگ که آثار خون روی آنها مشهود بود در محل وقوع جرم پیدا شد و در تحقیقات پلیسی صورت گرفته یک نوجوان ۱۷ ساله که در پیدایش جسد نیز نقش داشت، دستگیر شد و تحت بازجویی قرار گرفت. متهم در تحقیقات و بازجویی‌ها به قتل اقرار و بازگو کرد که روز حادثه به همراه مقتول اقدام به شرب خمر کرده اما بر سر موضوعی با هم درگیر شده‌اند که مقتول به سمت وی حمله‌ور شده و در این درگیری با کوبیدن سنگ به سر و صورت مقتول، او را به قتل رسانده و بلافاصله از محل متواری شده است. متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی و با قرار بازداشت روانه زندان شد.
جستجو
آرشیو تاریخی