تداوم جهش تولید در وزارت صمت

وزیر صنعت، معدن و تجارت دولت چهاردهم پس از کسب رأی اعتماد نمایندگان در نشست با اعضای شورای معاونان وزارت صمت حضوریافت و گفت: تاکنون به خودکفایی‌های اصلی در برخی صنایع دست یافتیم؛ البته باید دقت شود که یک عقب‌افتادگی تکنولوژیک در برخی صنایع پیدا شده و ضربه خود را زده است.
به گزارش ایرنا، سیدمحمد اتابک با تأکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب در تمام بیانات در سال‌های اخیر به جهش تولید اشاره کرده‌اند، افزود: تولید، تنها جریان پول اقتصادی است که هیچ عارضه‌ای جز ارتقای وضع اقتصاد در کشور ندارد. یعنی پول تولید است که بعداً عارضه‌ای برای کشور ایجاد نمی‌کند. وی خاطرنشان کرد: باید جهش تولید را از دو دیدگاه اقتصادی و برنامه‌ای پیگیری کنیم و آن را به جایی برسانیم که در برنامه هفتم توسعه کشورهم به آن تأکید شده است.
وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان داشت: چهارچوبی که می‌خواهیم به آن عمل کنیم، چهارچوب برنامه هفتم توسعه است؛ موضوعی که هم مورد قبول دولت بوده که آن را پیشنهاد کرده است و هم از سوی مجلس تصویب شده است، پس از همه همکاران می‌خواهم تا برای رسیدن به گام‌هایی که باید برداریم، برنامه‌ریزی کرده تا آنها را محقق کنیم. اتابک تأکید کرد: قطعاً همراه بودن همگی، می‌تواند وضعیت وزارتخانه صمت را با حجم کاری بالا و مشکلات موجود، بهتر و شرایط آن را قابل‌رقابت کند.
جستجو
آرشیو تاریخی