اعدام رمال متجاوز در زندان یزد

گروه حوادث/ رمال متجاوز که تحت عنوان دعانویسی با فریب زنان و دختران مراجعه‌کننده به آنها تجاوز کرده بود در زندان یزد اعدام شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین حسین طهماسبی، رئیس کل دادگستری استان گفت: این رمال  با ترفند تخلیه انرژی منفی و بازکردن گره‌های زندگی، به زنان و دختران تعرض می‌کرد که پس از دستگیری و رسیدگی دقیق به پرونده  این رمال متجاوز به اعدام محکوم شد و حکم  پس از صدور در دادگاه انقلاب یزد و تأیید در مرجع عالی قضایی اجرا شد.
وی با اشاره به اعمال سیاه این مجرم گفت: این فرد تحت عنوان دعانویسی مبادرت به رمالی می‌کرد و در چندین مورد با فریب زنان و دختران مراجعه‌کننده تحت عناوین واهی، به آنها تعرض و تجاوز کرده بود.
وی تصریح کرد: جامعه باید نسبت به تکرار این‌گونه حوادث آگاه باشد و بداند مراجعه به رمال نه تنها گره‌گشا از مشکل نیست، بلکه در بسیاری از موارد مثل همین تجربه تلخ، چه بسا دامی خوفناک در پیش پای انسان باشد.
 این فرد در سال ۹۹ با شکایت‌های متعدد دستگیر و پس از تکمیل تحقیقات و شناسایی شاکی‌ها و رسیدگی‌های مکرر و متقن سرانجام حکم اعدام برای وی صادر شد. با توجه به اینکه درخواست عفو او نیز به جهت تعدد شاکی‌ها رد  شده بود حکم اعدام این مجرم با کسب اذن از مراجع عالی قضایی کشور در زندان یزد اجرا شد.
جستجو
آرشیو تاریخی