مصاحبه و خبر

پرگل‌ترین بازی‌های جام‌های جهانی فوتسال
طیبی در میان سوپراستارهای جهان
سایت رسمی فیفا برای تب و تاب بخشیدن به جام جهانی 2024 ازبکستان و فروش هر چه سریع‌تر بلیت‌های این رقابت‌ها، از سوپراستارهای فوتسال جهان نام برده است. سوپراستارهایی که فیفا از درخشش آنها برای تبلیغ جام جهانی 2024 نام برده آدولفیتو، ال مسرار، پیتو، تاینان، حسین طیبی ملی‌پوش فوتسال کشورمان و زیکی است.
علاوه بر این  سایت رسمی فیفا بازی‌های پرگل ادوار جام جهانی فوتسال را معرفی کرد که نام تیم ملی کشورمان در آن لیست قرار دارد. تیم‌های ملی آذربایجان، برزیل، کاستاریکا، کوبا، گواتمالا، ایران، موزامبیک، پاناما، پاراگوئه، روسیه، جزایرسلیمان، تایلند و ازبکستان پرگل‌ترین بازی‌های ادوار جام‌جهانی فوتسال را رقم زدند. پرگل‌ترین بازی جام جهانی فوتسال در دیدار روسیه با جزایرسلیمان در سال 2008 اتفاق افتاد و روس‌ها در این بازی با نتیجه 31-2 جزایرسلیمان را شکست دادند.
علاوه بر این دیدار ایران و پاراگوئه هم در جام جهانی 1992 جزو پرگل ترین دیدارها معرفی شد و تیم ملی در آن بازی با نتیجه 10-6 پاراگوئه را شکست داد.  مسابقات جام جهانی فوتسال از ۲۲ شهریور تا ۱۵ مهر در ازبکستان برگزار خواهد شد و تیم ملی فوتسال کشورمان در این رقابت‌ها با تیم‌های فرانسه، ونزوئلا و آنگولا همگروه است.


هلدینگ از کنسرسیوم بانکی رقیب عقب نماند
استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
تیم فوتبال استقلال تهران در هفته دوم لیگ برتر در قزوین میزبان ملوان انزلی است. هفته گذشته خبر واریز 20 درصدی سرخ‌پوشان رسانه‌ای شد و حالا بر اساس آخرین اخبار به دست آمده از اردوگاه آبی‌پوشان، قرار شده تا هلدینگ نیز از رقیب سنتی خود عقب نماند و روند پرداخت 20 درصدی قرارداد بازیکنان و کادر فنی را در دستور کار خود قرار دهد.
پیگیری‌های «ایران» نشان می‌دهد که قرار است پیش از دیدار استقلال مقابل شمس‌آذر مسئولان این تیم دست به کار شده و با پرداخت بخش اول از قرارداد بازیکنان، مبلغ پرداختی به تمامی آنها را به مرز 20 درصد برسانند تا آبی‌پوشان برای کسب دومین پیروزی با روحیه‌ای مضاعف راهی میدان شوند.


نبی: نمایندگان AFC از فولادشهر رضایت دارند
مهدی محمدنبی، نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال در خصوص آخرین وضعیت برای برگزاری دیدار تیم ملی فوتبال ایران و قرقیزستان در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ اظهار داشت: «نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا از چمن و موقعیت ورزشگاه فولادشهر ابراز رضایت کرده‌اند و چند مورد دیگر باقی مانده که باید ورزشگاه فولادشهر را آماده کنیم و از همه عزیزانی که در این راه زحمت کشیده‌اند، تشکر می‌کنم.»
او ادامه داد: «اعضای تیم ملی روز ۱۲شهریور از تهران عازم اصفهان می‌شوند و چند جلسه تمرینی را در زمین مجموعه ورزشی ملت خواهیم داشت و در روز ۱۵ شهریور در ورزشگاه فولادشهر به مصاف قرقیزستان می‌رویم. اعضای تیم ملی روز ۱۷شهریور برای انجام بازی دوم با امارات از اصفهان راهی شهر العین می‌شوند و روز ۲۰ شهریور با امارات بازی خواهیم کرد و روز ۲۱ شهریور هم تیم ملی راهی ایران می‌شود.»
نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال گفت: «دوستان در شرکت توسعه و تجهیز تاریخ‌های متفاوتی را برای آماده‌سازی ورزشگاه آزادی به ما داده‌اند و حتی در بازه‌ای از زمان این قول را دادند که این ورزشگاه را به دیدار با قرقیزستان خواهند رساند و اگر در دیدارهای بعدی هم نتوانیم از تیم ملی در ورزشگاه آزادی تهران میزبانی کنیم مجبور خواهیم شد تا بار دیگر به ورزشگاه فولادشهر رجوع کنیم.»


باشگاه پرسپولیس علیه جاعلان لوگو
باشگاه پرسپولیس اعلام کرد با عنایت به هماهنگی‌ها و تحقیقات صورت گرفته علیه تولیدکنندگان محصولات و البسه تقلبی که از لوگوی باشگاه پرسپولیس بدون اخذ مجوزهای لازم روی پوشاک مختلف استفاده می‌کنند، شکایت کیفری و حقوقی تنظیم و به مراجع قضایی تقدیم می‌شود.
لوگو و برند باشگاه پرسپولیس جزو دارایی‌های معنوی باشگاه است که استفاده غیرمجاز از آن سبب عدم کسب درآمد برای باشگاه و همچنین از بین رفتن حقوق باشگاه و تأمین کننده رسمی البسه یعنی اسپانسرها خواهد بود.
در همین راستا از هواداران محترم درخواست می‌شود برای حمایت از باشگاه خود محصولات اصلی را خریداری نمایند.
باشگاه پرسپولیس از علاقه‌مندان فعالیت در این بخش خواست مجوزهای لازم را از باشگاه دریافت کنند.
 

 سرلک و محمدی در ایفمارک
میلاد سرلک بازیکن تحت قرارداد پرسپولیس، پس از اتمام دوران مقدس سربازی، دیروز چهارشنبه راهی ایفمارک شد و تست‌های پزشکی لازم را انجام داد.
همچنین میلاد محمدی مدافع ملی‌پوش جدید پرسپولیس که سه‌شنبه شب با امضای قراردادی دو ساله به جمع سرخپوشان ایران ملحق شد، دیروز در ایفمارک حضور یافت و تست‌های پزشکی مربوطه را انجام داد.

جستجو
آرشیو تاریخی