هفته دوم لیگ برتر

جنگ صنعتی ها و چالش مورایس در خرم آباد

هفته دوم بیست و چهارمین دوره لیگ برتر با برگزاری همه بازی‌ها در روزهای پنجشنبه و جمعه اول و دوم شهریورماه برگزار خواهد شد. این بازی‌ها در حالی انجام خواهد شد که همچنان برخی تیم‌ها برای تأمین ورزشگاه با مشکل روبه‌رو هستند. از طرف دیگر شش تیم هفته اول را با برد پشت سر گذاشته‌اند و سه امتیازی هستند. استقلال تهران با سه امتیازی که از بازی اول به دست آورد به مصاف ملوان که این تیم هم سه امتیاز بازی اول را کسب کرده است، خواهد رفت. پرسپولیس هم که در هفته اول بیش از یک امتیاز نتوانست کسب کند، باید به مصاف تراکتور برود که تراکتور با سه امتیاز هفته اول و با بازیکنان سابق پرسپولیس در میدان حاضر خواهد شد.
 
گل گهرسیرجان- استقلال خوزستان
سیرجانی‌ها به فکر جبران
گل گهرسیرجان فصل گذشته را خوب تمام نکرد و به همین خاطر با تغییرات زیاد پا به میدان بیست و چهارم گذاشته است. این تیم در هفته اول در رویارویی با ملوان نتوانست به امتیازی برسد و مهدی تارتار در رویارویی با تیم فصل گذشته‌اش بازنده از زمین خارج شد. گل گهر باز هم خوب شروع نکرده و حالا در هفته دوم به دنبال کسب امتیاز خانگی است. استقلال خوزستان که با خوش شانسی در لیگ برتر به کارش ادامه می‌دهد، هفته اول مقابل آلومینیوم اراک توانست به یک امتیاز با ارزش دست پیدا کند و در این هفته با روحیه بالا به میدان خواهد رفت.
 آلومینیوم اراک - نساجی مازندران
اراکی‌ها سه امتیاز را می‌خواهند
آلومینیوم اراک با هدایت مجتبی حسینی هفته اول بازی‌ها را با موفقیت نسبی سپری کرد و تک امتیاز بیست و چهارمین دوره لیگ برتر را در هفته اول به دست آورد. این تیم خود را در حالی آماده هفته دوم می‌کند که باید به مصاف نساجی مازندران برود. اما این وضعیت برای نساجی چندان مساعد نیست. مازندرانی‌ها هفته گذشته را با باخت سپری کردند. مازندرانی‌ها که این فصل هم به الهامی اعتماد کردند، به طور حتم به دنبال کسب امتیاز هستند، اما رقیب آنها یعنی اراکی‌ها هم به کسب سه امتیاز خانگی فکر می‌کنند.
فولاد - مس رفسنجان
برنده مقابل بازنده
فولاد فصل گذشته را با وضعیت اسفباری سپری کرد اما برای فصل پیش رو حسابی برنامه‌ریزی کرده است، این تیم در هفته اول توانست با یک گل سه امتیاز بازی را کسب کند. در مقابل مس رفسنجان فصل گذشته را خوب به پایان برد و به همین خاطر با محرم نویدکیا به کارش ادامه داد، اما در هفته اول مس رفسنجان در رویارویی با تراکتور با دو گل شکست خورد تا در این هفته فولاد برنده مقابل مس بازنده قرار گیرد.
 
ذوب‌آهن- هوادار
ذوب در خانه نمی‌بازد
محمد ربیعی با تیم فصل گذشته‌اش توانست در هفته اول رقابت‌ها، مقابل مدعی همیشگی لیگ برتر یعنی پرسپولیس به یک امتیاز با ارزش بیرون از خانه دست پیدا کند و با این تک امتیاز حالا باید به مصاف هوادار برود. هوادار با هدایت مهدی رحمتی در هفته اول رقابت‌ها مقابل خیبر خرم‌آباد تازه وارد قرار گرفت اما نتوانست به امتیاز برسد و بازی را واگذار کرد. حالا ذوب‌آهن به دنبال سه امتیاز خانگی خواهد بود و در عوض هوادار هم به فکر جبران هفته اول است.
 
چادرملو اردکان- شمس‌آذر قزوین
بازنده‌ها روبه‌روی هم
چادرملو اردکان اولین بازی لیگ برتری‌اش را مقابل سپاهان قدرتمند انجام داد و با وجود بازی خوب نتوانست مقابل اصفهانی‌ها دوام بیاورد و شاگردان اخباری بازی را واگذار کردند. شمس‌آذر قزوین هم که حریف هفته دوم چادرملو خواهد بود، در هفته اول در رویارویی با خیبر خرم‌آباد بازی را واگذار کرده تا در این هفته از بازی‌ها دو تیم بازنده به مصاف هم بروند.
 
خیبر خرم‌آباد- سپاهان
سپاهان محک می‌خورد
سپاهان با هدایت مجدد مورایس هر چند در آسیا نتوانست خودی نشان دهد، اما در هفته اول با سه گل توانست حریف‌اش را شکست دهد و به سه امتیاز دست پیدا کند. هر چند حریف تازه وارد سپاهان، تیمی مدعی در برابر اصفهانی‌ها نبود، اما به نظر می‌رسد با بازی که خیبری‌ها در هفته اول رقابت‌ها داشتند، در این هفته حسابی بتوانند سپاهان را به چالش بکشند.

جستجو
آرشیو تاریخی