صفحات
شماره هشت هزار و پانصد و سی و نه - ۳۱ مرداد ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و پانصد و سی و نه - ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - صفحه ۱۴

پتروشیمی سبلان به دنبال اجرای پروژه Steamize فلر

پتروشیمی سبلان با هدف کاهش قابل توجه آلاینده‌ها و بهینه‌سازی فرآیندهای ایمنی و فلرینگ، پروژه Steamize فلر را اجرا می‌کند.
 به گزارش روابط عمومی، در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، فلرینگ یک روش ایمنی مهم است که برای سوزاندن آلاینده‌های حاصل از فرآیندهای تولیدی، جلوگیری از افزایش فشار و محافظت از تجهیزات در برابر آسیب‌های احتمالی استفاده می‌شود.  این گازها اغلب شامل هیدروکربن‌ها، هیدروژن، سولفید هیدروژن و سایر ترکیبات هستند که در صورت آزادسازی بدون کنترل، می‌توانند خطرهای زیست محیطی و ایمنی ایجاد کنند.
از این رو پتروشیمی سبلان پروژه Steamize فلر را به عنوان یک اقدام مهم و استراتژیک برای بهبود عملکرد زیست‌محیطی و ایمنی فرآیند با هدف کاهش قابل توجه آلاینده‌ها و بهینه‌سازی فرآیندهای ایمنی و فلرینگ اجرا خواهد کرد.  کاهش دوده و آلاینده‌ها، بهبود کارایی احتراق، کاهش مصرف سوخت کمکی، بهبود شرایط عملیاتی و ایمنی و تطابق با مقررات زیست‌محیطی از جمله مزایا و اهداف این پروژه است.
 همچنین استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته در این پروژه، بهینه‌سازی مصرف انرژی و کاهش هزینه‌های عملیاتی را به همراه خواهد داشت که این اقدام نه تنها به تحقق اهداف توسعه پایدار شرکت کمک می‌کند بلکه بهبود مستمر و ارتقای استانداردهای زیست‌محیطی و ایمنی را نیز نشان می‌دهد که پتروشیمی سبلان به تحقق آن متعهد است.
جستجو
آرشیو تاریخی