پلیس در تعقیب قـا تــل کارگر کارگاه تولیدی

گروه حوادث/  همزمان با قتل کارگر شیفت شب در یک کارگاه تولیدی، همکار وی به اتهام قتل تحت تعقیب قرار گرفت.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، ساعت 10 صبح دوشنبه کارگران یک کارگاه تولیدی در جاده مخصوص خبر کشف جسد خونین همکار خود را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110، گزارش کردند.
دقایقی بعد مأموران کلانتری 150 تهرانسر با حضور در محل دریافتند مرد 23 ساله‌ای از اتباع افغانستان بر اثر برخورد کپسول آتش‌نشانی به سرش و بریدگی گردن با چاقو به قتل رسیده است. بررسی‌های اولیه هم نشان می‌داد که مقتول با یکی از دوستان خود به‌نام نعمت شب‌ها در این کارگاه می‌خوابیده و کارگران شیفت صبح هنگامی که قصد داشتند به سر کار خود بروند، جسد را مشاهده کردند و موضوع را به پلیس اطلاع دادند.
کارآگاهان اداره دهم در جریان تحقیقات متوجه دوربین‌های مداربسته شدند و به بازبینی فیلم آن پرداختند و مشاهده کردند که ساعت 2 بامداد نعمت هراسان با لباس و دستان خونی روی دیوار رفته و پس از اینکه به پایین پریده، متواری شده است.تحقیقات ابتدایی نیز حکایت از آن داشت، مقتول و نعمت هم‌ولایتی بودند و از گذشته با هم اختلاف داشتند و شب حادثه با یکدیگر درگیر شدند و نعمت پس از اینکه دست به جنایت زده، جسد را داخل یک گونی قرار داده و قصد داشته تا با آن فرار کند اما از این تصمیم منصرف شده و به‌خاطر اینکه در کارگاه طبق روال همیشه قفل بوده با پریدن از روی دیوار از مهلکه گریخته است. تحقیقات کارآگاهان اداره دهم در رابطه با دستگیری مرد جنایتکار ادامه دارد.

جستجو
آرشیو تاریخی