21 روز مانده به شروع والیبال باشگاه‌های آسیا

محمدی راد: کار باشگاه بردیا سعادت حرفه‌ای نبود

شهداب یزد، برای میزبانی رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های والیبال مردان آسیا، روزهای پرچالشی را سپری می‌کند. مهم‌ترین چالش یزدی‌ها احتمال لغو میزبانی است، هر چند فعلاً کنفدراسیون آسیا اصرار به برگزاری رقابت‌ها در یزد دارد.
هر چند 21 روز مانده به شروع رقابت‌ها، یزدی‌ها تقریباً آماده میزبانی هستند. سالن رقابت‌ها در مرحله آخر به ریزه‌کاری‌ها رسیده و تیم والیبال شهداب بعد از روزهای پر فراز و نشیب و تمرین در یزد هم یک هفته مانده به شروع باشگاه‌های آسیا برای بازی تدارکاتی به تهران می‌آید. بازی با تیم ارتش‌ها، تنها تیم آماده این روزها در سالن فدراسیون والیبال. اما شهداب هفته پیش بالاجبار با بردیا سعادت بازیکن کمکی‌اش فسخ قرارداد کرد. رحمان محمدی راد سرمربی تیم والیبال شهداب یزد می‌گوید: «با اتفاقی که در باشگاه آلانیواسپور ترکیه افتاد، به رغم اینکه بردیا خودش دوست داشت بماند و برای ما در باشگاه‌های آسیا بازی کند، اما ناچار فسخ قرارداد کرد. در صورتی که کار باشگاه و مربی‌اش اصلاً اخلاقی و حرفه‌ای نبود. ظاهراً کاپ ترکیه یک هفته جلوتر افتاد و همزمان با باشگاه‌های آسیا شد، با اینکه قبلاً ما با بردیا و مدیر برنامه‌هایش بسته بودیم اما وقتی باشگاهش اصرار به برگشت او داشت، ما هم برای اینکه مشکلی برای سعادت پیش نیاید، موافقت کردیم برود.» یزدی‌ها با رفتن پشت خط زن جوان، ارزشمندترین بازیکن دو فصل قبل و لیگ رومانی را جایگزین کرد. سرمربی شهداب هم تأیید کرد: «ما امیر غفور را گرفتیم،بازیکن با ارزشی که  قبلا قهرمانی را با شهداب  تجربه کرده  ، او خلأ تیم را پر کرد و با قابلیت هایش سطح تیم ما را بالا می برد .»
محمدی راد از بین تیم‌های حاضر در این دوره، 5 تیم را شانس قهرمانی می‌داند: «چند تیم خوب هستند که شانس زیادی برای قهرمانی دارند. در واقع جنگ اصلی برای قهرمانی بین تیم ژاپنی، فولاد سیرجان، تیم قطری، شهداب یزد و اندونزی است. تیم قطر و بقیه تیم‌های خارجی بازیکنان خارجی سطح بالایی می‌آورند که تأثیر زیادی روی کیفیت بازی آنها می‌گذارند. البته فعلاً باید صبر کنیم تا اسامی تیم‌ها بیاید.»
بیست‌وچهارمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا با حضور 11 تیم از ۱۸ تا ۲۵ شهریور به میزبانی یزد برگزار می‌شود.
جستجو
آرشیو تاریخی