تصادف زنجیره ای اتوبوس با 24 خودرو در آزادراه کرج

گروه حوادث/تصادف زنجیره‌ای یک دستگاه اتوبوس با ۲۴ دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت در محدوده پل فردیس اتوبان کرج تهران 10 مصدوم برجا گذاشت.
گزارش این حادثه حدود ساعت ۸:۱۲ روز یکشنبه در محدوده پل فردیس آزاد راه کرج - تهران به مرکز مدیریت فوریت‌های پزشکی استان البرز اعلام شد.
سرهنگ پیمان کرمی رئیس پلیس راه البرز گفت: درپی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف زنجیره‌ای یک دستگاه اتوبوس با ۲۴ دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت در محدوده پل فردیس  آزادراه کرج-تهران، بلافاصله عوامل امدادی و پلیس راه به محل اعزام شدند. پس از حضور مأموران و در بررسی از محل حادثه مشخص شد یک دستگاه اتوبوس به دلیل خستگی و خواب آلودگی راننده با ۲۴ دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت، درون اتوبان برخورد کرده است.
سرهنگ کرمی خاطرنشان کرد: رانندگان باید ضمن رعایت فاصله طولی و مطمئن با سعه صدر بیشتری رانندگی کرده و از هر گونه عجله در رانندگی اجتناب کنند.
مرکز اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز نیز اعلام کرد: تصادف زنجیره‌ای در آزاد راه کرج - تهران سبب مصدومیت ۱۰ نفر از سرنشینان خودروها شد.
برای امداد‌رسانی به این حادثه چهار دستگاه آمبولانس، یک دستگاه خودروی فرماندهی عملیات به همراه سرپرست و کارشناس واحد EOC به محل حادثه اعزام شدند. مصدومان این حادثه به بیمارستان‌های کرج انتقال یافتند.
جستجو
آرشیو تاریخی