تناقض گویی زن همسایه در روایت صحنه قتل«آی نور»

گروه حوادث/  صحنه قتل دختر 3 ساله الیگودرزی 10 روز پس از مرگ غم‌انگیز وی در حالی از سوی زن میانسال همسایه بازسازی شد که عروس این زن و دو پسرش همچنان به عنوان مظنونان اصلی این جنایت تحت بازجویی هستند.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، 18 مرداد امسال خبر گم شدن آی‌نور 3 ساله در روستای ده‌سفید حاج‌درویش الیگودرز به سرعت در روستا پیچید و همه اهالی به همراه نیروهای هلال‌احمر، انتظامی و بسیج به جست‌وجو پرداختند اما به نتیجه نرسیدند تا اینکه ظهر روز 23مرداد پیکر آی‌نور در چاه فاضلاب خانه همسایه پیدا شد. در این پرونده زن میانسال همسایه و عروسش به عنوان متهمان اصلی بازداشت شدند و زن میانسال به قتل دخترک اعتراف کرد.
جعفر گودرزی دادستان الیگودرز، بازپرس شعبه دوم دادسرای الیگودرز و کارآگاهان نیروی انتظامی الیگودرز و متهمان صبح یکشنبه 28 مرداد با حضور در محل حادثه صحنه قتل آی‌نور را بازسازی کردند و تحقیقات پلیس برای رسیدن به سرنخ‌هایی از این ماجرا ابعاد تازه‌ای به خود گرفت.
او با بیان اینکه اعترافات زن میانسال قاتل آی‌نور و عروس او در بازجویی‌های جدید با هم تناقض دارد، اضافه کرد: ما در حال بررسی تکمیلی ابعاد این پرونده هستیم.
دادستان عمومی و انقلاب الیگودرز یادآور شد: زن قاتل در بازجویی‌های اولیه به مرگ آی‌نور در پی سقوط از پله، مخفی‌کردن او در انبار کاه و انتقال جسد به چاه فاضلاب اعتراف کرد. سپس به قتل او به دست عروسش اقرار کرد که عروس خانواده منکر قتل شد. اما بعد زن میانسال به خفه‌کردن و سرقت گوشواره‌های طلای دخترک و انتقال او به داخل چاه فاضلاب با یک فرغون اقرار کرده‌است، از سوی دیگر نیز به پرتاب دمپایی‌های این کودک به آن‌سوی جاده روستا و بعد پیداکردن آنها اقرار کرده‌است.
گودرزی با تأکید بر اینکه  بررسی ابعاد قتل آی‌نور وارد جزئیات جدیدی شده‌ است، بیان کرد: دو پسر جوان و نوجوان خانواده قاتل نیز در بازجویی‌های جدید هم‌اکنون در مظان اتهام هستند. ما در بازجویی جدید به تمام اعضای این خانواده که همسایه مقتول هستند مشکوک شده‌ایم، پزشکی قانونی نیز در حال بررسی جسد این کودک است.
دادستان عمومی و انقلاب الیگودرز با بیان اینکه مادرشوهر و عروس هم‌اکنون در بازداشت هستند، شرح داد: پسرهای این خانواده را نیز بازجویی می‌کنیم و احتمال بازداشت این افراد وجود دارد. در حال بررسی قتل مشکوک این کودک هستیم و انگیزه این قتل هنوز مشخص نیست. هرچند زن میانسال مدعی شده گوشواره‌های کودک را ربوده است.
گودرزی اعلام کرد: شکی برای قتل آی‌نور وجود ندارد، اما انگیزه اصلی قتل این کودک سه ساله هنوز معلوم نیست.
جستجو
آرشیو تاریخی