صفحات
شماره هشت هزار و پانصد و سی و شش - ۲۸ مرداد ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و پانصد و سی و شش - ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - صفحه ۹

آزادی 2 زندانی در مراسم بدرقه زائران اربعین

گروه حوادث/ نیکوکاری که برای بدرقه زائرین اربعین به میدان آزادی تهران رفته بود، با واریز ۱۰۰ میلیون تومان به حساب ستاد دیه استان تهران، موجبات آزادی ۲ زندانی نیازمند جرایم غیرعمد را فراهم کرد.
به گزارش میزان، همزمان با مراسم بدرقه زائرین اربعین که در میدان آزادی و آخرین شب مراسم محرم شهر برگزار شد، نیکوکاری که امسال نتوانسته بود در راهپیمایی زیارت امام حسین(ع) شرکت کند، ۱۰۰ میلیون تومان به حساب این ستاد واریز کرد.وی هدف از این کار انساندوستانه را پیروی از سیره امام حسین(ع) دانست و گفت: خداوند به بنده توفیق عنایت کرده که طی سال‌های گذشته نیز در مراسم گلریزان، بدهی چند نفر از زندانیان نیازمند را پرداخت کرده‌ام و واقعاً قدم گذاشتن در این راه جز لطف خدا و ائمه(ع) نیست.
 امسال که به دلایلی امکان شرکت در راهپیمایی اربعین و زیارت را نداشتم، تصمیم گرفتم مبلغی را به حساب ستاد دیه واریز کنم و امیدوار هستم با این کار دل کودکان چشم‌انتظار ۲ زندانی شاد شود. بنا به این خبر در ماه محرم نیکوکاران با لبیک به پویش یاری و پیروی از سیره سیدالشهدا امام حسین(ع) با واریز هدایای نقدی به حساب ستاد دیه استان تهران، زمینه آزادی ۶۷ نفر شامل ۶۱ مرد و ۶ زن زندانی نیازمند را فراهم کردند.
جستجو
آرشیو تاریخی