قهرمان جام جهانی طلایی‌پوش می‌شود

انفجار بزرگ‌ترین بمب لیگ در اصفهان

تیم فوتبال سپاهان یک پنجره نقل و انتقالات تابستانی پر رفت و آمد داشته و تاکنون توانسته بود جواد آقایی‌پور، حسین گودرزی، صالح حردانی، محمدامین حزباوی، محمدمهدی محبی، مهدی لیموچی و وحدت هنانوف را به خدمت بگیرد.
خرید‌های طلایی‌پوشان اما در اولین بازی فصل مقابل شباب الاهلی ضعیف‌تر از حد تصور ظاهر شدند تا این تیم در آخرین روز‌های پنجره نقل و انتقالات به سراغ بازیکن خارجی باکیفیت‌تری برود. در هفته‌های گذشته شایعه مذاکره اصفهانی‌ها با استیون انزونزی هافبک فرانسوی سابق رم به گوش می‌رسید، اما آمدن این ستاره فرانسوی به سپاهان در هاله‌ای از ابهام بود.
انزونزی روز گذشته به اصفهان رسیده تا مراحل پایانی مذاکراتش با سپاهان را انجام دهد و اگر اتفاق خاصی نیفتد باید منتظر رونمایی این هافبک نام‌آشنا در اصفهان باشیم. رسانه رسمی باشگاه سپاهان با انتشار تصاویری از ورود استیون انزونزی، ستاره فرانسوی به ایران نوشت: استیون انزونزی کاپیتان نامدار تیم ملی فرانسه جهت انجام مراحل تست‌های پزشکی و امضای قرارداد با سپاهان وارد اصفهان شد.
او در روزهای آتی با انجام تست‌های پزشکی و دریافت تأییدیه‌های لازم، قرارداد خود را با سپاهان امضا خواهد کرد.
استیون انزونزی هافبک میانی و سابق سویا، بلکبرن، گالاتاسرای، استوک‌سیتی و رم است که فصل قبل ۳۲ بار در ترکیب قونیه‌اسپور در سوپرلیگ ترکیه قرار گرفت و از جمله بازیکنان کلیدی این تیم بود. مهم‌ترین ویژگی انزونزی قهرمانی با تیم ملی فرانسه در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه است که تقریباً در تمامی بازی‌ها برای تیم ملی فرانسه به میدان رفت.

جستجو
آرشیو تاریخی