با حضور مردم انقلابی اصفهان

پیکر شهید افشاری تشییع و به خاک سپرده شد

پیکر مطهر شهید مدافع حرم، سرهنگ پاسدار شهید «احمدرضا افشاری» توسط مردم اصفهان تشییع شد. روز گذشته و پس از اقامه نمازجمعه، مردم اصفهان پیکر شهید احمدرضا افشاری را از مصلای نماز جمعه تا گلستان شهدای اصفهان، بدرقه کردند. مردم حاضر در مراسم تشییع، با سردادن شعارهای مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل خشم و انزجار خود از رژیم کودک‌کش و غاصب صهیونیستی و همچنین حامیان امریکایی این رژیم را اعلام کردند.
پیکر مطهر شهید مدافع حرم سرهنگ احمدرضا افشاری پس از تشییع توسط اصفهانی‌ها، در کنار سایر شهدای مدافع حرم در گلستان شهدای اصفهان به خاک سپرده شد.
مردم شهیدپرور اصفهان درحالی در مراسم تشییع شهید افشاری حاضر شدند که شامگاه پنجشنبه نیز با حضور قابل توجه خود در گلستان شهدای اصفهان، با پیکر مطهر شهید مدافع حرم احمدرضا افشاری وداع کردند.
همچنین پیکر شهید افشاری پیش از تشییع توسط مردم اصفهان، توسط مردم انقلابی شهرضا از سپاه ناحیه شهرضا به سمت گلزار شهدای این شهر تشییع شد.

پیام تسلیت فرمانده سپاه
در پی شهادت شهید افشاری
گفتنی است که رزمنده مدافع حرم سرهنگ پاسدار احمدرضا افشاری از نیروهای مستشاری هوا فضای سپاه در سوریه بود که پنجشنبه هفته گذشته و پس از تحمل جراحات سنگین به شهادت رسید. در پی شهادت شهید افشاری، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه نیز در پیامی نوشت:‌ رزمنده سرافراز سرهنگ پاسدار احمدرضا افشاری از نیروهای مستشاری هوا فضای سپاه در سوریه بر اثر جراحات وارده ناشی از بمباران هوایی به شهادت رسید. این صحابه آخر‌الزمانی اباعبدالله الحسین نیمه اول مردادماه در پی حمله هوایی نیروهای ائتلاف متجاوز به سوریه به درجه رفیع جانبازی نائل و برای اقدامات درمانی به ایران منتقل شده بود که روز پنجشنبه بر اثر شدت جراحات به یاران شهیدش پیوست.
اینجانب با تبریک و تسلیت شهادت این شهید سر‌افراز، از درگاه خدای کریم و نعیم، برای آن شهید عزیز علو درجات و همنشینی با شهدای کربلا و برای خانواده مکرم، بستگان و همرزمان ارجمند وی سلامتی و ثبات قدم در تداوم راه شهید و شهادت و جهاد خالصانه در مسیر اعتلای قرآن و عترت و سربلندی ایران اسلامی را‌ طلب می‌کنم.

جستجو
آرشیو تاریخی