مرگ مرموز دو مرد در آخر هفته پایتخت

گروه حوادث/  تحقیقات برای رازگشایی از راز مرگ دو مرد میانسال در دو حادثه جداگانه به دستور بازپرس جنایی پایتخت آغاز شد.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، در نخستین حادثه که صبح پنجشنبه گذشته به بازپرس سالار صنعتگر اعلام شد مرد میانسالی در راه پله خانه‌اش جان باخته بود.
به دنبال اعلام این خبر تیم جنایی راهی محل شده و با جسد مرد میانسال در حالی مواجه شدند که به نظر می‌رسید بر اثر اصابت جسمی سخت به سر، جانش را از دست داده است.
جسد به دستور بازپرس جنایی به پزشکی قانونی منتقل و در ادامه مشخص شد مرد میانسال ساکن طبقه اول ساختمانی است که دو مرد افغانستانی مشغول بازسازی طبقه دوم ساختمان بودند.
در ادامه بررسی‌ها مشخص شد که مرد 60 ساله در خانه بوده که ناگهان سقف خانه‌اش تخریب شده و او با ناراحتی به طبقه بالا رفته و از دو کارگر خواسته که برای تعمیر سقف به خانه‌اش بیایند اما ناگهان در راهرو ساختمان حالش بد شده و به کام مرگ رفته است.
باتوجه به مشکوک بودن ماجرا دو کارگر جوان بازداشت شده و یکی از آنها در تحقیقات گفت: در حال کار بودیم که مرد همسایه به ما مراجعه کرد و خواست که برای تعمیر سقف خانه‌اش به آنجا برویم.
باتوجه به درخواستی که مرد میانسال داشت، همراه او به طبقه پایین رفتیم اما در راه پله‌ها حالش بد شد و تعادلش را از دست داد و سرش با زمین برخورد کرد. ما در ماجرای مرگ او نقشی نداشتیم و نمی‌دانیم چه شد که او حالش بد شد.
در حالی که کارگران جوان چنین اظهاراتی داشتند، باتوجه به مشکوک بودن مرگ مرد میانسال و اظهارات متناقض دو مرد جوان بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جنایی پایتخت دستور بازداشت آنها را صادر کرد. از سویی جسد مرد میانسال به پزشکی قانونی منتقل شد. معاینات متخصصان حکایت از آن داشت که مرد همسایه بر اثر سکته قلبی جانش را از دست داده است. تحقیقات در این رابطه به دستور بازپرس جنایی ادامه دارد.

کشف جسدی در صندوق خودرو
گزارش بعدی، صبح جمعه، به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد. یک راننده تاکسی که در مسیر چیذر کار می‌کرد متوجه بوی نامطبوعی شد که از خودروی پرایدی به مشام می‌رسید. اطراف خودرو خون آلود بود و خونابه از صندوق عقب به بیرون می‌چکید.
راننده تاکسی بلافاصله با پلیس تماس گرفت و لحظاتی بعد تیم جنایی در محل حاضر شدند. در بررسی‌های اولیه، آنها داخل صندوق عقب خودرو با جسد مرد میانسالی مواجه شدند که از زمان مرگ او حدود 48 ساعت می‌گذشت. در گام بعدی، کارآگاهان با استعلام هویت مقتول، دریافتند خانواده او دو روز قبل ناپدید شدنش را گزارش کرده‌اند.
تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.

جستجو
آرشیو تاریخی