پایان سرقت های مجرم با پابند الکترونیک

گروه حوادث/ مرد تبهکار که با پابند الکترونیک و همدستی یک زن از خودروها سرقت می‌کرد، هنگام فرار با خودرو در تعقیب و گریز پلیسی دستگیر شدند.
 سرهنگ کیانوش نظری سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت درباره جزئیات این خبر گفت: به دنبال گشت‌زنی‌های هدفمندی که به منظور جلوگیری از وقوع سرقت از سوی عوامل کلانتری ۱۶۱ ابوذر انجام شد، مأموران فردی را در حال سرقت از یک خودرو پارک شده مشاهده کرده و برای دستگیری او وارد عمل شدند. این فرد به محض مشاهده مأموران به سمت خودروی پراید خود رفته و به همراه همدست خود از محل متواری شدند. بنابراین بلافاصله عملیات تعقیب و گریز میان پلیس و خودروی متهمان آغاز شد.
وی ادامه داد:‌ تعقیب و گریز ادامه داشت و دو سارق بدون توجه به دستور ایست پلیس با سرعت بالایی در حال فرار بودند که ناگهان خودروی آنان با جدول کنار خیابان برخورد کرده و واژگون شد.‌ مأموران نیز سارقان را دستگیر کردند و پس از آنکه مشخص شد آسیب بدنی به آنان وارد نشده است، این افراد را به مقر انتظامی منتقل کردند.‌
وی با بیان اینکه همدست این سارق، یک زن بود، گفت: این زن تحت بازجویی قرار گرفت که در همان تحقیقات اولیه به ارتکاب سرقت از داخل خودرو با همدستی سرنشین خودرو اعتراف کرد. همچنین در جریان تحقیقات مشخص شد سرنشین خودرو سابقه‌دار و دارای پابند الکترونیکی بوده اما باز هم مرتکب سرقت شده است.‌
به گفته وی، مأموران کلانتری در بازرسی از داخل خودرو تعداد سه حلقه زاپاس خودرو، دو عدد ضبط خودرو، یک قبضه سلاح سرد و آلات و ادوات حرفه‌ای سرقت را کشف و ضبط کردند.
جستجو
آرشیو تاریخی