مرگ یک زن و مصدوم شدن 5 نفر زیر تریلی 18 چرخ

فاجعه صبحگاهی در خیابان استخر تهران

گروه حوادث/  برخورد تریلر حامل سنگ با ۱۱ خودرو و چندین مغازه و خانه در خیابان استخر تهران منجر به مرگ یک زن و مصدوم شدن 5 نفر شد.
 جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران گفت: ساعت ۰۷:۲۵ صبح پنجشنبه حادثه تصادف سنگین در خیابان استخر مقابل بوستان دهم به نیروهای آتش‌نشانی اعلام شد و بلافاصله نیروهای ۳ ایستگاه آتش‌نشانی به همراه دو دستگاه جرثقیل سنگین و خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند. یک دستگاه تریلر ۱۸ چرخ که بار سنگ ساختمانی داشته در این مسیر به دلیل نامشخصی با چندین خودرو که در حال حرکت بوده یا کنار خیابان پارک بوده، برخورد کرده است و ۱۱ خودرو دچار آسیب شده و سپس تریلر وارد پیاده رو شده و با تیر برق و چندین درخت و دو ساختمان برخورد کرده که حدود ۳ تا ۴ مغازه نیز آسیب دیده است. در این حادثه ۳ مرد و یک دختر ۳ ساله بشدت مصدوم شدند و یک زن جوان در همان دقایق اولیه جان خود را از دست داد. همچنین راننده تریلر که مرد ۳۵ ساله‌ای بوده از خودرو خارج شده و جزو آمار مصدومان است.
 وی گفت: کسانی که داخل ساختمان بودند مصدوم نشدند اما گرفتار شوک ناشی از حادثه شدند.
 سرهنگ احسان مؤمنی، معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: براثر این تصادف پنج خانواده درگیر سهل‌انگاری این راننده شده‌اند. این حادثه حدود ساعت هفت صبح در مسیر شمال به جنوب خیابان استخر به وقوع پیوست و یک دستگاه تریلر با ۱۱ خودرو سواری که در خیابان استخر تهران پارک بودند، برخورد کرد.
 سرهنگ کشیر، معاون اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ در ارتباط با حادثه تصادف مرگبار در خیابان استخر تهران اظهار داشت: در این حادثه کامیون دانگ فنگ که دارای کفی حمل بار سنگ نمای ساختمان بوده از محور شهید بابایی وارد خیابان استخر شده است و با توجه به شیب منفی و تندی که وجود داشته این حادثه رقم خورده است. کامیون کفی با یازده خودروی پارک شده در کنار خیابان استخر برخورد کرده و همچنین در پیاده رو با یک باب منزل مسکونی دو طبقه برخورد کرد و باعث تخریب کامل دیوار نمای ساختمان شد و کل دیوار فرو ریخت و بین یک واحد درخت تنومند و دیوار ساختمان متوقف شد.
جستجو
آرشیو تاریخی