اخبار

میزبانی حوزه هنری با «سینما اربعین» در عمود ۷۰۷

مؤسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز با همکاری سازمان بسیج شهرداری تهران در موکب علی ابن موسی الرضا(ع)_عمود ۷۰۷ با روزانه ۸ نوبت اکران فیلم‌های سینمایی میزبان زائران حسینی است. «سینما اربعین» با اکران چهار فیلم سینمایی در۱۲ روز از ۲۳ مرداد تا ۳ شهریور ماه ۱۴۰۳ میزبان زائران حسینی در موکب علی ابن موسی الرضا(ع)_عمود ۷۰۷ است و زائران مسیر پیاده‌روی اربعین می‌توانند با حضور در این موکب به تماشای آثار سینمایی بنشینند. براین اساس چهار فیلم سینمایی در ژانرهای بیوگرافی، تاریخی و کودک و نوجوان آماده اکران سیار در عمود ۷۰۷ هستند و فیلم‌های سینمایی «شورعاشقی» به کارگردانی داریوش یاری، «اخت الرضا» به کارگردانی سیدمجتبی طباطبایی‌نژاد، «ایلیا در جست‌و‌جوی قهرمان» به کارگردانی سیدعلی موسوی‌نژاد و «هناس» به کارگردانی حسین دارابی در «سینما اربعین» حوزه هنری اکران می‌شوند.
/ روابط‌عمومی

 

اجرای نمایشنامه سیدمحمد مساوات پس‌ از ۱۲سال

نمایش «بازیخانه قیاس‌الدین مع‌الفارق» به نویسندگی سیدمحمد ‌مساوات اکنون پس‌ از ۱۲سال به کارگردانی سوگند ‌مطلب‌زاده به صحنه می‌آید.
نمایش «بازیخانه قیاس‌الدین مع‌الفارق» به نویسندگی سیدمحمد ‌مساوات و کارگردانی سوگند ‌مطلب‌زاده از ۲۵ مرداد ساعت ۱۷ در سالن شماره ۱ خانه نمایش دا روی صحنه می‌رود.
امیرپارسا ‌فاضل، آرزو ‌فتحی، سید علی ‌مساوات، امیر ‌خادم، آریا ‌جنتی، سارا ‌گل‌نژاد، میکائیل ‌بنی ‌نجاریان و مرتضی ‌سمیعی بازیگران این اثر نمایشی هستند.
در خلاصه داستان این اثر نمایشی آمده است: «چهار زن شازده قیاس‌الدین رفتند سینه قبرستون و او بعد از سال‌ها صاحب فرزندی می‌شود که بیماری نادری به اسم خوابک دارد.» /روابط عمومی
 

هنرمند ایرانی به جشنواره نقاشی اروپای شرقی می‌‌رود

حجت امانی، نقاش و استاد دانشگاه به عنوان میهمان ویژه به جشنواره بین‌المللی نقاشی اروپای شرقی دعوت شد. او قرار است مجموعه‌ای از نقاشی‌های خود را که با ترکیب مواد شکل گرفته‌اند، در این جشنواره به نمایش بگذارد.
جشنواره بین‌المللی نقاشی کاناس با حضور نقاشان مختلف از ۳۰ کشور جهان از جمله آلمان، مصر، روسیه، هند، کره جنوبی و… به صورت ورک شاپ و به یاد نقاشان اکسپرسیو آلمان (گروه پل) در سپتامبر سال میلادی ۲۰۲۴ (اول شهریورماه) برگزار می‌شود. /ایلنا

جستجو
آرشیو تاریخی