فرهنگ

مه‌لقا باقری در
«رؤیای نیمه‌شب»

تصویربرداری سریال «رؤیای نیمه‌شب» به کارگردانی حسن آخوندپور و تهیه‌کنندگی سعید سعدی با معرفی مه‌لقا باقری در نقش صائمه در شهرک سینمایی دفاع مقدس به نیمه رسید.
سریال «رؤیای نیمه‌شب» محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج اقتباسی آزاد از رمان مطرح «رؤیای نیمه‌شب» نوشته مظفر سالاری است. پیش از این بهاره افشاری و حسن معجونی به عنوان بازیگران این سریال معرفی شده بودند و سایر بازیگران این مجموعه نیز به زودی معرفی خواهند شد.
/روابط عمومی

 

ساخت انیمیشن درباره نقاش شهید فلسطینی

انیمیشن «من هبه زقوت هستم» به کارگردانی زیبا ارژنگ تولید مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی درباره یک هنرمند فلسطینی تولید می‌شود.
این انیمیشن براساس نقاشی‌های یک بانوی فلسطینی ساخته می‌شود. هبه زقوت نقاش و آرتیست فلسطینی‌تبار بود و در غزه زندگی می کرد.
او به همراه دو پسرش در حملات گسترده اسرائیل به غزه در پاییز سال پیش (۱۳ اکتبر ۲۰۲۳) شهید شد و تمام تابلوهای این هنرمند در این حادثه سوختند و نابود شدند./ایسنا

 

پخش «تانک‌خورها» در هفته دفاع مقدس

سریال «تانک‌خورها» به‌ کارگردانی پرویز شیخ‌طادی و تهیه‌کنندگی ایرج محمدی قرار است در ایام سالگرد آغاز دفاع‌ مقدس در ۳۲ قسمت پخش شود.
آرش مجیدی، سروش جمشیدی، بهراد خرازی، علیرضا استادی، احمد نجفی و ثریا قاسمی از جمله بازیگران این مجموعه هستند./باشگاه خبرنگاران

 

اکران فیلمی با بازی علی نصیریان در اواخر تابستان

فرشاد گل‌سفیدی کارگردان فیلم «هفت بهارنارنج» اعلام کرد، این فیلم به احتمال زیاد در اواخر شهریور ماه اکران می‌شود.
فیلم «هفت بهارنارنج» عشقی پرشور میان طلعت و شمس را به تصویر می‌کشد و البته در این میان مشکلاتی نیز وجود دارد، از جمله ابتلای آقا شمس به فراموشی.
علی نصیریان، لادن مستوفی، فرهاد آئیش، هومن حاجی‌عبداللهی و سارا رسول‌زاده از جمله بازیگران این فیلم هستند./مهر

جستجو
آرشیو تاریخی