صفحات
شماره هشت هزار و پانصد و بیست و پنج - ۱۴ مرداد ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و پانصد و بیست و پنج - ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - صفحه ۳

پیکر مستشار شهید ایرانی در لبنان پس از طواف حرم حضرت زینب(س) به کشور منتقل شد

خداحافظی باشکوه مردم تهران با شهید میلاد بیدی

معاون اول رئیس جمهور سابق: روز به روز نفرت مردمان آزادی خواه جهان از صهیونیسم بیشتر می شود

پیکر پاسدار مدافع حرم شهید میلاد بیدی از مستشاران نظامی ایران در سوریه و لبنان، صبح دیروز با حضور جمعی از مردم و مقامات لشکری و کشوری در تهران از مقابل منزل وی در سه‌راه افسریه تشییع و سپس در قطعه 50 گلزار شهدای تهران به خاک سپرده شد.
محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور سابق در مراسم تشییع شهید میلاد بیدی حاضر و ضمن عرض تسلیت، به دلجویی و تقدیر از اعضای خانواده شهید پرداخت. مخبر همچنین در سخنانی با بیان اینکه آنهایی که جوان رعنای ما را به شهادت رساندند سیلی خواهند خورد گفت: مردم دنیا امروز جنایات آشکار صهیونیست‌ها و استکبار جهانی را با هدایت‌های امریکا می‌بینند و روز به روز نفرت مردمان آزادی‌خواه جهان از صهیونیسم بیشتر می‌شود. معاون اول رئیس جمهور سابق تأکید کرد: داغ شهادت این جوان رعنای ایرانی در کنار شهادت شهیدان اسماعیل هنیه و فؤاد شکر برایمان سخت و جانکاه است.
وی افزود: خون این رهرو مسیر شهید حاج قاسم سلیمانی که مجاهدت‌های فراوانی در حوزه مستشاری در لبنان و سوریه داشت، بزودی دامن جنایتکاران صهیونیست را خواهد گرفت و نابودی این رژیم منحوس امروز خواست مردم ایران و تمام آزادی‌خواهان جهان است. مخبر خاطرنشان کرد: ملت شهید پرور ایران با بزرگداشت شهادت اسماعیل هنیه و این شهید جوان وطن ثابت کردند مسیر نورانی ایستادگی در مقابل استکبار همواره ارزشی فراموش ناشدنی دارد و حمایت از مظلوم، آرمان مقدس جمهوری اسلامی است. معاون اول رئیس جمهور سابق تصریح کرد: صهیونیست‌ها به سبب جنایات اخیرشان سیلی خواهند خورد و به امید خداوند ظلم آنها با نابودیشان به پایان خواهد رسید. پیشتر نیز سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه در پیامی به‌مناسبت شهادت میلاد بیدی، تأکید کرده بود: آتش خشم و انتقام از جنایات اخیر رژیم صهیونیستی شعله ورتر می‌شود. گفتنی است که مراسم وداع با پیکر مطهر شهید مدافع حرم میلاد بیدی شامگاه جمعه 12 مرداد ماه در شهرستان ملارد برگزار شد. این مراسم در گلزار شهدای گمنام سرآسیاب ملارد برگزار شد و حاضران به‌منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان از جمله شهدای مدافع حرم به این شهید بزرگوار ادای احترام کردند و به عزاداری و سینه زنی در کنار پیکر مطهر وی پرداختند. همچنین مراسم بزرگداشت شهید میلاد بیدی فردا دوشنبه ۱۵ مرداد ساعت ۱۶ تا ۱۸ در مسجد صدیقه کبری مسعودیه تهران برگزار می‌شود. شهید میلاد بیدی مستشار نظامی ایران در سوریه و لبنان که در پی حمله ۳ روز قبل جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به ضاحیه در جنوب لبنان شهید شد، در مجاورت ساختمانی که صهیونیست‌ها شهید «فؤاد علی شکر» فرمانده ارشد مقاومت اسلامی لبنان را ترور کردند حضور داشت. شهید بیدی از رشدیافتگان مکتب حاج قاسم سلیمانی در عرصه جهاد و شهادت و متولد شهرستان ملارد بود. پیکر مطهر شهید میلاد بیدی پیش‌از ورود به ایران در حرم حضرت زینب(س) تشییع شد.
جستجو
آرشیو تاریخی