صفحات
شماره هشت هزار و پانصد و بیست و چهار - ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و پانصد و بیست و چهار - ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - صفحه ۳

دیگه‌چه‌خبر؟

واکنش وزیر ارتباطات
به یک حاشیه‌سازی
 خبر اول اینکه، روز گذشته برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها با انتشار تصاویری از لحظات عزیمت معاون اول رئیس‌جمهور به قطر، مدعی شدند که حاجی میرزایی رئیس دفتر دکتر پزشکیان که محمدرضا عارف را جهت عزیمت به قطر و شرکت در مراسم تدفین شهید اسماعیل هنیه همراهی می‌کرد، در هنگام خداحافظی با وزیر ارتباطات که در فرودگاه مهرآباد حاضر بوده است، دست نداد. همین موضوع باعث شد تا عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات در واکنش به این حاشیه‌سازی‌ها، در حساب کاربری خود بنویسد: «ایشان (حاجی میرزایی) از افراد محترم و موقر در دولت هستند که در این چند روز از استقرار دولت برخوردهای وزینی داشتند. امروز هم قبل از این صحنه حدود نیم ساعت باهم بودیم و فضا کاملا صمیمی بود. رقابت ها تمام شده و زمان رفاقت و کمک به دولت جمهوری اسلامی ایران است.»

توضیح ظریف درباره
پذیرش مسئولیت
 دست آخر اینکه، محمدجواد ظریف معاون راهبردی رئیس جمهور در پاسخ به انتقاد یک کاربر در شبکه اجتماعی ایکس نسبت به پذیرفتن مسئولیت در دولت چهاردهم نوشت: «قرار نداشتم در این دولت مسئولیتی را قبول کنم. ولی نگرانی، دلخوری و اصرار هم‌میهنان بزرگوار بویژه در فضای مجازی، در چند روز گذشته باعث شد که ناگزیر شوم آن نگاه را قدری تغییر دهم؛ ولی در حد رسمیت یافتن یک مسئولیت مشورتی که بارها گفته‌ بودم در خدمت رئیس‌جمهور عزیز خواهم بود.»
ظریف تا پیش از این عضو شورای راهبری بود که  با پایان  کار این شورا در ارائه نظر مشورتی به رئیس جمهور، در حکم جدید رئیس جمهور به عنوان معاون راهبردی منصوب شد.

جستجو
آرشیو تاریخی